×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/04/02 - 13:25
  • بازدید : 1608
  • تعداد بازدید : 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری شورای مدیران معاونت درمان با حضور معاون درمان دانشگاه / آموزش احیای قلبی و ریوی بعنوان یکی از ارکان خدمات اورژانس برای تک تک افراد ضروری است

نهمین جلسه شورای مدیران معاونت درمان با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز سه شنبه 1 تیرماه برگزار شد.

برگزاری شورای مدیران معاونت درمان با حضور معاون درمان دانشگاه / آموزش احیای قلبی و ریوی را باید جدی

روابط عمومی معاونت درمان: نهمین جلسه شورای مدیران معاونت درمان با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز سه شنبه 1 تیرماه برگزار شد.

 

دکتر رحمانی در این جلسه ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و قبولی طاعات و عبادات در ماه پر برکت رمضان، فراگیری روش احیای قلبی و ریوی (CPR) را یکی از ارکان فرایند خدمات اورژانس برای تک تک افراد جامعه دانست.

 

وی با بیان این مطلب که، احیای قلبی ریوی (CPR) از مهمترین اقدامات اورژانسی تا رسیدن تیم درمانی بر بالین بیمار است خاطر نشان کرد: احیای قلبی ریوی بعنوان اولین اقدام موثر در نجات افراد حادثه دیده و همچنین عامل مهمی در فرایند ارائه خدمات اورژانسی در مراکز درمانی، باید یکی از اولویت های مهم آموزشی این معاونت باشد.

 

دکتر رحمانی با تاکید بر تشکیل دوره های آموزشی مدون، برگزاری مسابقاتی در این زمینه برای کلیه پرسنل پیش بیمارستانی را  مهم خواند و افزود: برگزاری چنین مسابقاتی میتواند علاوه بر ایجاد انگیزه مضاعف در میان پرسنل زمینه مناسبی برای آموزش و توجه دانشجویان دانشگاه به اهمیت احیای قلبی و ریوی باشد.

 

گفتنی است در این جلسه ضمن ارائه گزارش هفتگی مدیران از عملکرد زیرمجموعه خود پیرامون روند اجرای پروژه های عمرانی در مراکز درمانی، دستورالعمل پزشکان مقیم و آنکال، تهیه گایدلاین های مرتبط و نحوه ارجاع بیماران بحث و تبادل نظر صورت گرفت.  

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 33269
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست