×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/07/04 - 11:26
  • بازدید : 1261
  • تعداد بازدید : 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری مراسم های ایام ماه محرم و هفته دفاع مقدس در ساختمان حافظ

فرا رسیدن ماه مهر و مودت و آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر و ماه عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بر تمامی شیعیان به ویژه پرسنل معاونت درمان دانشگاه تسلیت باد.

برگزاری مراسم های ایام  ماه محرم و هفته دفاع مقدس در ساختمان حافظ

روابط عمومی معاونت درمان: فرا رسیدن ماه مهر و مودت و آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر و ماه عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا به نسل جدید انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد غیورمردان این سرزمین است که با خونشان عاشورایی زنده آفریدند.

 

باعرض تسلیت بر تمامی شیعیان به ویژه پرسنل معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، روابط عمومی معاونت درمان، مراسم سیاه پوشان در استقبال از ماه محرم در ساختمان حافظ و نمایشگاه دفاع مقدس را در طبقه ششم ساختمان در روز چهارشنبه 29 شهریورماه برپا کرد.

 

به رسم هر سال با آغاز ماه محرم در دهه اول و دوم سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، مراسم پرفیض زیارت عاشورا توسط حوزه روابط عمومی معاونت های درمان و بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران، در ساختمان حافظ برگزار می شود.

 

این مراسم هر روز صبح در شش روز کاری با قرائت زیارت عاشورا و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) در نمازخانه این ساختمان برگزار می شود. و در خاتمه مراسم از میهمانان و عاشقان آن حضرت پذیرایی مختصری بعمل می آید.

 

همچنین با آغاز نخستین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با همت جمعی از پرسنل فعال و بسیجی و همکاری روابط عمومی معاونت درمان شهید بهشتی در لابی طبقه ششم ساختمان حافظ برگزار شد، که این نمایشگاه در طول هفته دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار می گیرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 51970
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست