×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/11/17 - 14:39
  • بازدید : 1394
  • تعداد بازدید : 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری نشستی پیرامون نصب و راه اندازی سیستم نوبت دهی یکپارچه دانشگاه در معاونت درمان

درادامه پروژه نصب وراه اندازی سیستم نوبت دهی یکپارچه در مراکز تحت پوشش، برای گزارش پایلوت پروژه، اعلام مشکلات موجود وارائه راهکارها نشستی در روز دوشنبه 16 بهمن ماه در معاونت درمان برگزار شد

برگزاری نشستی پیرامون نصب و راه اندازی سیستم نوبت دهی یکپارچه دانشگاه در معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: درادامه پروژه نصب و راه اندازی سیستم نوبت دهی یکپارچه در مراکز تحت پوشش، برای گزارش پایلوت پروژه، اعلام مشکلات موجود و ارائه راهکارها نشستی در روز دوشنبه 16 بهمن ماه در معاونت درمان برگزار شد.

 

دکتر حاجی قاسمعلی مدیر اداره خدمات درمانی وتعالی بالینی و مهندس لطفی نیا کارشناس اداره فناوری و اطلاعات دانشگاه به ترتیب پیرامون مراحل عقد قرارداد، نصب و راه اندازی سیستم یکپارچه نوبت دهی در مراکز تابعه دانشگاه و اهمیت پیگیری مراکز درانجام این اقدام مهم مطالبی را بیان کردند.

 

سپس کارشناسان بیمارستان مسیح دانشوری از امکانات و قابلیتهای این سیستم که درآن مرکز بصورت کامل راه اندازی شده است، مطالبی را عنوان کردند و پاسخگوی سوالات سایر مراکز در این زمینه قرار گرفتند.

 

همچنین کارشناس فناوری و اطلاعات بیمارستان مفتح ورامین از تکمیل نصب و راه اندازی این برنامه در پذیرش و صندوق مرکز اطلاع دادند و مشکلات مالی موجود جهت ادامه پروژه را عنوان کردند.

 

کارشناسان بیمارستان های مفید، اختر، طالقانی و مهدیه از شروع نصب و راه اندازی برنامه در مراکز خودشان اطلاع دادند.

 

گفتنی است با راه اندازی برنامه فوق گام موثری در جهت افزایش رضایتمندی مردم و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات درمانی درجامعه صورت بگیرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 58004
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست