×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/04/23 - 19:26
  • بازدید : 1652
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری نشست هیات امناء بیمارستان شهداء گمنام با حضور رییس دانشگاه / فاز اول بیمارستان تا هفته دولت به بهره‌برداری می رسد

دومین نشست هیات امناء بیمارستان شهداء گمنام در سال جاری با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه در روز چهارشنبه 23 تیرماه در این بیمارستان برگزار شد

برگزاری نشست هیات امناء بیمارستان شهداء گمنام با حضور رییس دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: دومین نشست هیات امناء بیمارستان شهداء گمنام در سال جاری با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه در روز چهارشنبه 23 تیرماه در این بیمارستان برگزار شد.

 

در این نشست که دکتر پیوندی رییس دانشگاه، آیت اله وحیدی موسس بیمارستان، دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، دکتر ارجمندی شهردار منطقه 15 تهران، دکتر معززی رییس بیمارستان و مهندس محمدی مدیر بیمارستان حضور داشتند؛ دکتر معززی رییس بیمارستان، ضمن خوشامدگویی و تشکر از زحمات و همکاری های رییس دانشگاه در تسریع فرایند اداری، به بیان مشکلات اولیه بیمارستان در زمان تحویل و اقدامات صورت گرفته برای تغییر کاربری از درمانگاه به بیمارستان شهدای گمنام، متناسب با استانداردهای لازم پرداخت.

 

دکتر معززی راه اندازی بخش های اطفال، NICU، بلوک زایمان را عامل مهمی در رفع نیاز شهروندان منطقه دانست و خاطرنشان کرد: با راه اندازی بخش های مذکور و همچنین بخش ICUو دیالیز این بیمارستان میتواند پشتیبان مناسبی برای بیمارستان های مهدیه، امام حسین (ع) و اشرفی اصفهانی و همچنین مناطق حاشیه شهر تهران باشد.

 

رییس بیمارستان درخصوص زمان افتتاح بیمارستان گفت: با تلاش همه جانبه،در فاز اول بخش های دیالیز، درمانگاه و اورژانس تا هفته دولت آماده خدمت رسانی به مردم منطقه می باشد، و بخش های دیگر نیز در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.

 

دکتر پیوندی رییس دانشگاه، افتتاح بیمارستان 110 تختخوابی در جنوب شهر تهران را فرصت مغتنمی برای ارائه خدمتی درخور مردم منطقه برشمرد و خاطرنشان کرد: بیمارستان شهدای گمنام بعنوان اولین بیمارستان احداث شده بعد از انقلاب اسلامی در جنوب شهر است که میتواند بار زیادی را از دوش بیمارستان های بزرگ تحت پوشش دانشگاه بردارد.

 

دکتر پیوندی تسریع در روند راه اندازی بیمارستان را با توجه به نیاز حوزه دانشگاه و تلاش در افزایش تخت های بیمارستانی، یکی از اولویت های کاری دانشگاه دانست و افزود: با راه اندازی کامل بیمارستان، طبق هماهنگی های بعمل آمده با ورود دانشجویان دانشگاه بین الملل پردیس دانشگاه شرایط آموزشی شدن این بیمارستان نیز فراهم می شود.

 

گفتنی است در این نشست پس از بحث و بررسی پیرامون موارد مطرح شده، دکتر پیوندی به همراه دیگر حاضرین در جلسه از بخش های بیمارستان بازدید کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 33885
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست