×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/09/22 - 09:26
  • بازدید : 1647
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به نقل از روابط عمومی دانشگاه:

برگزاری نشست کمیته تحول سلامت دهان و دندان/ تاکید بر استفاده از ظرفیتهای موجود برای ارائه خدمات دندانپزشکی با اولویت گروه هدف

دومین نشست کمیته طرح تحول سلامت دهان و دندان با حضور دکتر صمد زاده رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت،دکتر عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه ، دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، دکتر اقبال رئیس دانشکده دندانپزشکی و کارشناسان مربوطه تشکیل شد.

برگزاری نشست کمیته تحول سلامت دهان و دندان/ تاکید بر استفاده از ظرفیتهای موجود برای ارائه خدمات دندا

روابط عمومی معاونت درمان: دومین نشست کمیته طرح تحول سلامت دهان و دندان با حضور دکتر صمد زاده رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، دکتر عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه ، دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، دکتر اقبال رئیس دانشکده دندانپزشکی  و کارشناسان مربوطه تشکیل شد.

 

 در این نشست ضمن ارایه گزارش کاملی از وضعیت موجود و اقدامات انجام شده در خصوص دندانپزشکی در حوزه بهداشت و درمان، راهکارهای استفاده از ظرفیتهای موجود برای ارائه خدمات دندانپزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

 

دکتر عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه در این نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص سلامت دهان و دندان در حوزه بهداشت به تشریح روند فعال سازی و تجهیز واحدهای دندانپزشکی پرداخت.

 

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه نیز به بازدیدهای انجام گرفته از واحدهای دندانپزشکی بیمارستانهای تابعه دانشگاه اشاره کرد و در خصوص  اهمیت تعیین نسبت و ارزش گذاری خدمات دندانپزشکی، تعرفه ها  و مشکلات نظارت بر بخش خصوصی سخن گفت.

 

در ادامه جلسه دکتر صمدزاده رئیس اداره سلامت دهان و دندان با اشاره به  تاکیدات وزیر بهداشت و تمهیدات اتخاذ شده در شورای سلامت دهان وزارت بهداشت، از اعضای کمیته خواست نسبت به  استفاده از ظرفیتهای موجود مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستانها برای ارائه خدمات دندانپزشکی با اولویت گروه هدف اهتمام ویژه ای داشته باشند و برای استفاده از خدمات دانشکده دندانپزشکی در بعداز ظهرها برنامه ریزی لازم انجام شود.

 

گفتنی است برنامه تحول سلامت در حوزه دهان و دندان برای ارائه خدمات پیشگیری و درمانی  به گروه های مختلف با اولویت گروه هدف در حال اجرا می باشد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 26540
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست