×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/06/02 - 14:11
  • بازدید : 1412
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری نشست هماهنگی با کارشناسان کنترل عفونت بیمارستانهای غیردولتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

هماهنگی با کارشناسان کنترل عفونت بیمارستان های غیر دانشگاهی تابعه در روزهای شنبه و یکشنبه 30 و 31 مرداد ماه توسط اداره پرستاری برگزار شد

برگزاری نشست  هماهنگی با کارشناسان کنترل عفونت بیمارستانهای غیردولتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید ب

روابط عمومی معاونت درمان: هماهنگی با کارشناسان کنترل عفونت بیمارستان های غیر دانشگاهی تابعه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 30 و 31  مرداد ماه سالجاری در مرکز پزشکی آموزشی و درمانی شهید مدرس برگزار شد.

 

این نشست که به همت اداره پرستاری معاونت درمان برگزار شد، با ارائه گزارشی از مصوبات اولین کمیته کنترل عفونت دانشگاهی در تاریخ 5 مرداد ماه سالجاری آغاز شد؛ و به اولویت قرار دادن برنامه های عمرانی بیمارستانها بر اساس استانداردسازی ساختار فیزیکی بیمارستان مطابق با اصول ارائه شده در مجموعه کتابهای "استاندارد برنامه ریزی و طراحی بیمارستان ایمن" تاکید شد.

 

درا دامه با اشاره به چگونگی تعیین جایگاه سازمانی کارشناسان کنترل عفونت در بیمارستان ها، در استفاده از پرستاران شاغل در بخش ها به عنوان رابط برای پیاده سازی بهتر اصول کنترل عفونت با در نظر گرفتن مشوق های لازم برای ایشان تاکید کردند.

 

همچنین برای آموزش موثر اصول کنترل عفونت ( مخصوصا شستشوی دست) تمامی کارکنان، پزشکان و دانشجویانی که بر بالین بیمار مشغول به کار می باشند؛ برنامه ریزی های صورت گرفت.

 

در خاتمه "دستورالعمل های کنترل عفونت در بخش های بالینی" که در اداره پرستاری معاونت درمان تهیه شده بود، در اختیار کارشناسان حاضر در جلسه قرار گرفت.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 35394
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست