×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/10/30 - 12:22
  • بازدید : 1468
  • تعداد بازدید : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری کارگاه آشنایی با چگونگی تعیین اولویت های پژوهشی با حضور مدیران معاونت درمان

کارگاه آشنایی با چگونگی تعیین اولویت های پژوهشی با حضور مدیران، دبیر و اعضای کمیته تحقیق و توسعه و کارشناسان حوزه معاونت درمان در این معاونت برگزار شد

برگزاری کارگاه آشنایی با چگونگی تعیین اولویت های پژوهشی با حضور مدیران معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: کارگاه آشنایی با چگونگی تعیین اولویت های پژوهشی با حضور مدیران، دبیر و اعضای کمیته تحقیق و توسعه و کارشناسان حوزه معاونت درمان در روز چهاشنبه 27 دی ماه در این معاونت برگزار شد.

 

در این کارگاه که دکتر معززی معاون فنی و دکتر یثربی معاون اجرای معاونت نیز حضور داشتند، دکتر معززی در ابتدا پیرامون اهمیت پژوهش در نظام سلامت و ضرورت اولویت بندی موضوعات پژوهشی بعلت محدودیت منابع به بیان مطالبی پرداخت.

 

دکتر امامی مدرس مدعو از معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه پیرامون مباحث تخصصی در خصوص علت اهمیت انجام پژوهش، انواع شیوه های اولویت بندی موضوعات و عناوین پژوهشی، و نحوه اجرای آنها پرداختند. پس از بیان مباحث نظری؛ اعضا به صورت گروهی اقدام به تعیین شاخص ها، تعیین حیطه ها، وزن دهی عناوین و موضوعات و اولویت های مهم در حوزه معاونت درمان مطالبی را عنوان کرد.

 

 در خاتمه دکتر امامی درخصوص مباحث مطرح شده به سوالات و ابهامات اعضای جلسه پاسخ های لازم را ارائه کرد.

 

گفتنی است کارگاه مذکور به منظور تعیین اولویت های پژوهشی دانشگاه و جلب همکاری و مشارکت افراد، موسسات و ارگانهای فعال برای مرتفع نمودن مسائل و مشکلات و ارائه خدمات بهینه به بیماران و ارتقاء عملکرد واحدهای تابعه دانشگاه توسط اداره اقتصاد درمان، استاندارد و فناوری سلامت معاونت درمان تشکیل شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 57115
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست