×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/10/29 - 09:45
  • بازدید : 967
  • تعداد بازدید : 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری کلاس آموزشی اصول کنترل عفونت در اتاق عمل توسط اداره پرستاری معاونت درمان دانشگاه

اداره پرستاری معاونت درمان دانشگاه، کلاس آموزشی "اصول کنترل عفونت در اتاق عمل" را در روز سه شنبه 28 دی ماه در سالن اجتماعات مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع)برگزار کرد

برگزاری کلاس آموزشی اصول کنترل عفونت در اتاق عمل توسط داره پرستاری معاونت درمان دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: اداره پرستاری معاونت درمان دانشگاه، کلاس آموزشی "اصول کنترل عفونت در اتاق عمل" را در روز سه شنبه 28 دی ماه در سالن اجتماعات مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع)برگزار کرد.

 

این کلاس که با حضور کارشناسان کنترل عفونت، سرپرستاران و کارکنان اتاق های عمل مراکز دولتی تابعه دانشگاه تشکیل شد؛ پیرامون دو موضوع اصلی ساختار فیزیکی و دستورالعمل های مراقبتی در اتاق عمل از نگاه اصول کنترل عفونت مطالبی مطرح شد.

 

 دکتر عظیمی مدیر پرستاری دانشگاه در این نشست گفت: امروزه واحد اتاق عمل بیمارستان ارائه دهنده طیف گسترده ای از انواع خدمات جراحی تخصصی و فوق تخصصی می باشد و در واقع بخش اعمال جراحی به عنوان قلب بیمارستان شناخته می شود و توجه به مباحث کنترل عفونت در این بخش در درجه اول اهمیت قرار دارد.

 

 وی خاطرنشان کرد: گردش کاری مناسب، تفکیک فضای فیزیکی بنا به سطح خدمت ارائه شده به بیمار و توجه به ایمنی و آسایش بیمار و کارکنان و پیشگیری از انتقال و انتشار آلودگی ها و عفونت زخم جراحی از نکات مهم قابل توجه در این بخش است که در این کلاس به آن پرداخته شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 41745
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست