×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/07/22 - 11:28
  • بازدید : 1641
  • تعداد بازدید : 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری کنفرانس الزامات و موازین ایمنی مرتبط با بالابرها در محیط های بیمارستانی توسط معاونت درمان

کنفرانس یک روزه "الزامات و موازین ایمنی مرتبط با بالابرها در محیط های بیمارستانی" توسط مدیریت خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی معاونت درمان برگزار شد

برگزاری کنفرانس الزامات و موازین ایمنی مرتبط با بالابرها در محیط های بیمارستانی

روابط عمومی معاونت درمان: کنفرانس یک روزه "الزامات و موازین ایمنی مرتبط با بالابرها در محیط های بیمارستانی"  توسط مدیریت خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی معاونت درمان (واحد ایمنی بیمار) و با همکاری دانشکده سلامت ، ایمنی و محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در روز چهارشنبه 19 مهرماه برگزار شد.

 

کنفرانس مذکور با  هدف ارتقا دانش و آگاهی  مسئولان فنی و مدیران مراکز، متناسب با آیین نامه  جدید ضوابط مسئول فنی در بیمارستان و به منظور پیشگیری از رخدادهای ناگوار مرتبط با بالابرها در سطح بیمارستانهای دانشگاه و با حضور بیش از 160 نفر از مدیران و مسئولین فنی بیمارستان های خصوصی و دولتی  و کارشناسان معاونت درمان، دفتر فنی دانشگاه و برخی از کارشناسان مرتبط در دانشکده سلامت تشکیل شد.

 

دکتر رضا خانی جزنی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و عضو هیات علمی دانشکده سلامت، ایمنی و محیط زیست در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم، با بیان مطالبی پیرامون ایمنی بیمار بر لزوم پیشگیری از حوادث محیطی بالاخص  آسانسور تاکید کرد.

 

دکتر حاج قاسمعلی مدیریت محترم خدمات درمانی، تعالی بالینی و بیمارستانی معاونت درمان نیز در ادامه با تاکید بر ضرورت رعایت اصول  ایمنی در بیمارستان ها، لزوم گزارش دهی وقایع تهدید کننده حیات در درمان بیماران بر اساس بخشنامه ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را مهم خواند.

 

همچنین دکتر جهانگیری رئیس دانشکده سلامت، ایمنی و محیط زیست و دکتر منظمی معاونت آموزشی دانشکده و سایر اعضاء محترم هیئت علمی نیز به بیان مطالبی پرداختند، و همکاری بین قسمت های مرتبط دانشگاه با دانشکده در اجرایی شدن اصول و مبانی علمی مربوط به سلامت /ایمنی و محیط زیست  را ضروری دانستند.

 

گفتنی است کنفرانس مذکور با سخنرانی و ارائه مطالب و مستندات علمی مرتبط با ایمنی بالابرها توسط استادان و اعضاء هیئت علمی دانشکده برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 52670
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست