×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/09/19 - 09:56
  • بازدید : 1196
  • تعداد بازدید : 31
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دکتر هاشمی پیرامون نشست با بیمارستان های تابعه دانشگاه گفت:

بهبود خدمات درمانی نیازمند همراهی مدیران و کارکنان بیمارستان هاست

معاونت درمان به منظور بررسی راهکارهای بهبود وضعیت خدمت رسانی و افزایش سطح رضایتمندی بیماران جلساتی را با حضور مدیران حوزه ستادی درمان و رئیس، مدیران و مسئولین بخش های مختلف بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه برگزار می کند

بهبود خدمات درمانی نیازمند همراهی مدیران و کارکنان بیمارستان هاست

روابط عمومی معاونت درمان: معاونت درمان به منظور بررسی راهکارهای بهبود وضعیت خدمت رسانی و افزایش سطح رضایتمندی بیماران جلساتی را با حضور مدیران حوزه ستادی درمان و رئیس، مدیران و مسئولین بخش های مختلف بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه برگزار می کند.

 

دکتر بهروز هاشمی معاون فنی حوزه معاونت درمان با اشاره به وظیفه معاونت درمان بعنوان یک حوزه ستادی گفت: بیمارستان ها برای رفع برخی از مشکلات و بهبود وضعیت، نیازمند حمایت واحدهای ستادی خصوصا معاونت درمان هستند، به همین دلیل می طلبد تا با همفکری و تعامل بیشتر برای همسوشدن در تحقق اهداف گام برداریم.

 

وی، درخصوص نحوه برگزاری این جلسات گفت: با توجه به بازدیدهای انجام شده و اطلاعات جمع آوری شده از بیمارستان ها، مشکلات شناسایی شده، که پس از جمع بندی اطلاعات در قالب یک برنامه از بیمارستان ها دعوت می شود تا با حضور در این معاونت در یک نشست کارشناسی راهکارها و پیشنهادها مورد بررسی قرار می گیرد.

 

معاون فنی،اولویت بخشی به تجهیز و تامین نیروی انسانی بخش اورژانس، راه اندازی واحدهای پاراکلینیک اورژانس ( آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی )،استقرار سوپروایزر مقیم اورژانس، انجام نمونه گیری 24 ساعته آزمایشگاه توسط کارشناسان واحد آزمایشگاه و تحویل 24 ساعته دارو توسط کارشناس امور دارویی به بخش های درمانی را از جمله نتایج این نشست ها عنوان کرد.

 

دکتر هاشمی یادآور شد: مشکلات شناسایی می شوند و راهکارها با حضور مدیران و کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد. اما برای تغییر در حوزه بیمارستانی بعد از تلاش و جدیت مدیران ارشد و ستادی دانشگاه، مهمترین عامل تغییر و بهبود وضعیت خدمات درمانی، همراهی و جدیت کارکنان و مدیران بیمارستان است.

 

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز برای بهبود و ارتقاء سطح خدمات از رئیس، هیات رئیسه و مدیران دانشگاه یک عزم جدی وجود دارد، و اقدامات مناسبی در سطح حوزه های مختلف دانشگاه در حال انجام است، و معاونت درمان بعنوان یکی از مجریان اصلی طرح تحول نظام سلامت وظیفه دشوارتری را برعهده دارد. و امیدواریم نتایج این تلاش برای مردم قابل لمس باشد.

 

گفتنی است بیمارستان های لقمان حکیم و امام حسین ( ع )، کودکان مفید، مدرس، طالقانی و اختر با هماهنگی مدیریت خدمات تعالی بالینی و بیمارستانی این معاونت دعوت شدند، و پیرامون مشکلاتی از قبیل کمبود نیروی انسانی، کمبود برخی تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی پزشکی و فضای مناسب کاری بحث و تبادل نظر شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 71334
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست