×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/02/20 - 18:11
  • بازدید : 1405
  • تعداد بازدید : 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بهره برداری از بخش دیالیز اولین بیمارستان دولتی جنوب شرق تهران با پذیرش اولین بیمار

بخش دیالیز بیمارستان شهدای گمنام روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه با پذیرش بیماران دیالیزی فعالیت خود را آغاز کرد

روابط عمومی معاونت درمان: بخش دیالیز بیمارستان شهدای گمنام روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه با پذیرش بیماران دیالیزی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

دکتر معززی رئیس بیمارستان شهدای گمنام گفت: بخش دیالیز این بیمارستان از امروز بصورت یک شیف کاری و با هماهنگی معاونت درمان در جذب و هدایت مناسب بیماران، آماده خدمت رسانی به مردم شریف منطقه است.

 

وی با اشاره به فعالیت کنونی این بیمارستان در قالب خدمات اورژانسی افزود: با راه اندازی بخش های آزمایشگاه، رادیولوژی، اطاق عمل، جراحی عمومی، ICU، اطفال، داخلی، دندانپزشکی و درمانگاه، در هفته آینده بیمارستان بصورت رسمی آماده خدمت رسانی در قالب خدمات درمانی تخصصی است.

 

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه نیز که به همراه جمعی از مدیران حوزه معاونت درمان از بیمارستان بازدید کرد، ضمن تبریک افتتاح بخش دیالیز و تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های کادر بیمارستان، اقدامات انجام شده در زمینه افتتاح بخش های بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

 

معاون درمان دانشگاه در این بازدید، تلاش در توزیع مناسب و گسترش خدمات درمانی در محدوده جغرافیایی دانشگاه را یکی از اولویت های مهم دانشگاه و حوزه ستادی معاونت درمان دانست.

 

گفتنی است: علاوه بر افتتاح بیمارستان شهدای پاکدشت در اواخر سال گذشته، بیمارستان های قرچک ورامین و حضرت فاطمه زهرا (س) نیز به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرند. 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 46205
کلید واژه

تصویر

بهره برداری از بخش دیالیز  اولین بیمارستان دولتی جنوب شرق تهران  با پذیرش اولین بیمار
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست