×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/02/21 - 00:40
  • بازدید : 1698
  • تعداد بازدید : 99
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بهره وری بیمارستان های تابعه مورد بررسی کمیته مدیریت بهره وری دانشگاه قرار گرفت

روند بهره وری بیمارستان های تابعه با حضور کارشناسان کمیته مدیریت بهره وری دانشگاه و مسئولین بیمارستانی از 15 اردیبهشت ماه سال جاری مورد بررسی قرار گرفت

بهره وری بیمارستان های تابعه مورد بررسی کمیته مدیریت بهره وری دانشگاه قرار گرفت

روابط عمومی معاونت درمان: روند بهره وری بیمارستان های تابعه با حضور کارشناسان کمیته مدیریت بهره وری دانشگاه و مسئولین بیمارستانی از 15 اردیبهشت ماه سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

 

کمیته بهره وری دانشگاه به منظور بهره گیری از توان کارشناسان خبره علمی و جوان و با هدف بررسی چگونگی کاهش هزینه ها، کمک به بهره وری، افزایش درآمد، افزایش کیفیت خدمات درمانی خصوصا در زمینه انجام به موقع ویزیت، مشاوره ها، گرافی ها و سایر مراحل تشخیصی و درمانی بیمار از اوایل دی ماه کار خود را بصورت رسمی آغاز کرد.

 

دکتر فریبا ملاجعفری سرپرست تیم کارشناسان کمیته و مدیر اقتصاد درمان و آمار معاونت درمان دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی حوزه درمان گفت: با تشکیل کمیته، اطلاعات و داده های موجود در حوزه های ستادی خصوصا معاونت درمان راهکارهای صحیح جمع آوری و چگونگی اجرای آنها مورد بررسی قرار گرفت و پس از بازدید از بیمارستانها و هماهنگی با مراکز نتایج به صورت یک دستورالعمل اجرایی به بیمارستان ها ابلاغ شد.

 

وی با اشاره به پایش بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه در یک بازه زمانی 10 روزه افزود: با ابلاغ دستورالعمل، زمینه سازی های لازم در بیمارستان ها انجام شد، و از 15 لغایت 25 اردیبهشت ماه با حضور کارشناسان کمیته و مسئولین و استادان بیمارستانی روند اجراسازی راهکارها و چگونگی رفع مشکلات آن به بحث گذاشته شد.

 

دکتر ملاجعفری آغاز چنین اقدامی را پایه گذار یک حرکت جامع و سودمند دانست و خاطرنشان کرد: بیمارستان ها علاوه بر آنکه یک مرکز خدمت رسان هستند یک بنگاه اقتصادی نیز تلقی می شوند، در نتیجه بهبود وضعیت خدمت رسانی در بیمارستان ها موجب افزایش رضایتمندی و متعاقب آن افزایش درآمد می شود.

 

مدیر اقتصاد درمان همچنین اصلاح ساختارها و فرآیندها را بعنوان شرط اول در بهبود وضعیت خدمت رسانی و کاهش هزینه ها و افزایش درآمد دانست، که کمیته بهره وری با همکاری مدیران بیمارستان ها در حال مداخله در این مساله هستند.

 

وی یادآور شد: یکسان سازی در راه اندازی و یکپارچه سازی سیستم نوبت دهی برای درمانگاه های بیمارستانی، سیستم حضور و غیاب پرسنل و پزشکان و خدمات رفاهی بیمارستان ها به بیماران و همراهان بیمار را از دیگر اقدامات مورد توجه کمیته عنوان کرد.

 

دکتر ملاجعفری افزود: از ابتدای روز 15 اردیبهشت ماه با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه بررسی های کارشناسی آغاز شده است و تا به امروز بیمارستان های سوم شعبان شهرستان دماوند، شهید مفتح شهرستان ورامین، شهدای شهرستان پاکدشت، زعیم شهرستان پاکدشت، شهدای تجریش، امام حسین (ع)، مدرس و 15 خرداد مورد تحلیل قرار گرفته اند.

 

وی در خاتمه با ابراز رضایتمندی از نتایج بدست آمده، از حمایت ها و تلاش های رئیس دانشگاه، هیات رئیسه و مدیران و کارشناسان مرتبط با فعالیت های این کمیته در سطح دانشگاه بویژه کارشناسان کمیته بهره وری و همکاران بیمارستانی که از ابتدای صبح تا اواخر شب برای بررسی ها زمان و انرژی می گذارند تشکر و قدردانی کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 61813
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست