×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/12/27 - 09:17
  • بازدید : 953
  • تعداد بازدید : 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بیماران خاص زیر چتر حمایتی دانشگاه در ایام تعطیلات نوروز

دکتر نوربخش رئیس اداره امور بیماری های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از فعال بودن کلیه مراکز درمانی تابعه دانشگاه برای خدمت رسانی به بیماران خاص خبر داد

بیماران خاص زیر چتر حمایتی دانشگاه در ایام تعطیلات نوروز

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر نوربخش رئیس اداره امور بیماری های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از فعال بودن کلیه مراکز درمانی تابعه دانشگاه برای خدمت رسانی به بیماران خاص خبر داد.

 

دکتر نوربخش با اشاره به ارایه خدمات دیالیز در ۴۱ مرکز درمانی تحت پوشش دانشگاه در ایام نوروز، گفت: کلیه ادارات بیماری های خاص در معاونت های درمان دانشگاه برای بیمارانی که در ایام نوروزی قصد سفر و جابجایی دارند، هماهنگی های لازم را با توجه به درخواست بیمار با دانشگاه مقصد انجام می دهند. این افراد با همراه داشتن فرم میهمان برای دریافت خدمات در مقصد مشکلی نخواهند داشت.

 

رئیس اداره بیماری ها برای جلوگیری از سرگردانی احتمالی بیماران جدید مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی و نیازمند به خدمات دیالیز با توجه به ترخیص بیماران در روزهای پایانی سال گفت: هماهنگی با کلیه بخش های بستری تابعه دانشگاه برای خدمات دهی به بیماران دیالیز مزمن صورت گرفته است تا قبل از ترخیص، خدمات درمانی برای یک دوره ۵ تا ۱۰روزه انجام شود، در غیر این صورت بیمارستان مبدا خدمت دیالیز را به بیماران بدون وقفه ارائه می دهد.

 

وی درخصوص بیماران هموفیلی و تالاسمی نیز افزود: این بیماران در مراکزی که خدمت دریافت می کنند، پرونده دارند، به همین دلیل با بیماران هماهنگی های لازم درخصوص تزریق خون و ادامه درمان انجام شده و پیش بینی های لازم برای تامین فاکتورهای انعقادی با معاونت غذا و دارو دانشگاه صورت گرفته است.

 

رئیس امور یبماری ها برای بیماران نیازمند به بستری که تحت پوشش بیمه های پایه قرار ندارند، خاطرنشان کرد: هماهنگی با بیمه های پایه برای دریافت آدرس مراکز خدمات بیمه ای که در ایام تعطیلات فعال هستند نیز انجام شده است تا برای صدور دفترچه بیمه سلامت مشکلی برای بیماران وجود نداشته باشد.

 

دکتر نوربخش در خاتمه ضمن تبریک سال نو و امید آرزوی سالی سرشار از تندرستی برای هموطنان، از بیماران خواست تا قبل از هر گونه سفر هماهنگی های لازم را با کارشناسان واحدهای بیماری های خاص داشته باشند، تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 59689
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست