×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/03/20 - 08:16
  • بازدید : 584
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بیمارستان دکتر مسیح دانشوری و همدلی برای کاهش یک درد

دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنای جمعیت حمایت از مسلولین و بیماری های ریوی در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) میزبان جمعی از خیرین و نیکوکاران بود

بیمارستان دکتر مسیح دانشوری و همدلی برای کاهش یک درد

معاونت درمان: دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنای جمعیت حمایت از مسلولین و بیماری های ریوی در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) میزبان جمعی از خیرین و نیکوکاران بود.

 

دراین جلسه که جمعه ۱۹خردادماه مصادف با شب چهاردهم ماه مبارک رمضان در محل حسینیه ثارا... باحضور جمعی از مسوولان دانشگاه و مدیران برگزار شد، دکتر ولایتی ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و تقدیر از حضور مستمر و موثر خیرین سلامت که از سالها پیش در این عرصه مهم که به طور مستقیم در ارتباط با جان و زندگی مردم است حضور داشتند، اظهار داشت: از سال گذشته که در ایام ماه مبارک در خدمت مسئولین و خیرین محترم بودیم، تا به الان کارهای زیادی جهت پیشبرد اهداف درمانی و خدمت رسانی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری به مردم انجام شده است که این ممکن نبود مگر با همت، همدلی و مساعدت مسئولین و نیکوکاران و خیرین عزیز که ازهمه آنها تشکر و قدردانی می کنم.

 

دکتر ولایتی ضمن اشاره به این امر که از سال گذشته تقریبا تمامی تعهدات خیرین صورت گرفته است، بیان کرد: وجود کمک های خیرین هر سال باعث می شود بیمارستان دکتر مسیح دانشوری نه تنها در کشور بلکه در خاورمیانه پیشرو باشد. 

 

در ادامه مهندس فروزش گزارشی از پیشرفت پروژه امام حسن مجتبی (ع) ارایه و با اشاره به شروع کار این پروژه از سال ۹۳ افزود: امیدوارم با حمایت های مالی خیرین تا سال آینده ساختمان آماده شود.

 

در بخش دیگری از این مراسم حاج آقا رفیق دوست با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: آن مالی که از شما اینجا خرج می شود بهترین قسمت مال شما است و با بیان اینکه گدایی (درخواست شرافتمندانه) برای کمک کردن به بیماران و نیازمندان از خیرین محترم افتخار است، لیست کمک های جدید مورد نیاز بیمارستان را جهت مساعدت خیرین ارایه کرد و با استقبال خیرین الحمدا... تعهدات لازم اخذ شد. همچنین اعضای هیات علمی بیمارستان نیز درخصوص تهیه۳۰ عدد تلویزیون برای اتاق بیماران قول مساعد دادند.

 

درخاتمه این مراسم دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تشکر از خیرین که با کمک های خودشان به تمام حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ازجمله بیمارستان دکتر مسیح دانشوری کمک های موثری دارند افزود: حوزه درمان، حوزه پرهزینه تری نسبت به سایر حوزه ها است.

 

دکتر رحمانی با بیان اینکه در کنار هزینه های عمرانی و تجهیزات باید به کادر درمان نیز نگاه ویژه شود تا بتوان از نیروهای خبره پرستاری در بخش های تخصصی مثل بخش پیوند بیمارستان دکتر مسیح دانشوری بهرمند شویم، اظهار داشت: برای تامین هزینه های کادر خدمت نیز صندوق مجزایی در نظر گرفته شده است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با توجه به خدمات منحصر به فرد درمانی که در زمینه پیوند ریه انجام می دهد نیاز فراوانی به ایجاد بخش اختصاصی برای این کار داشت که خوشبختانه پروژه ساختمان پیوند در این مرکز با کمک های خیرین سلامت و همچنین وزارت بهداشت و دانشگاه متبوع به مراحل پایانی خود رسیده است؛ اما حدود ۳۰ درصد برای تکمیل آی سی یو پیوند نیازمند تامین مالی هستیم. همانطور که می دانید آی سی یو پیوند بسیار مهم است و برای جلوگیری از عفونت و پس نزدن عضو پیوند بیماران نیازمند مراقبت در بخش مراقبت های ویژه پس از پیوند هستند که امیدواریم با ادامه مساعدت خیرین دراین خصوص موجب به انجام رسیدن این پروژه بزرگ شود که به واقع مایه مباهات همگان چه در بعد دانشگاه و وزارتخانه و چه در بعد کشور و منطقه خواهد بود. در پایان این مراسم معنوی حاضران پس از اقامه نماز جماعت روزه خود را افطار کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 47734
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست