×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/11/11 - 14:34
  • بازدید : 1812
  • تعداد بازدید : 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست گروه جراحی قلب و عروق و پیوند دانشگاه :

بیمارستان مدرس دومین مرکز پیوند قلب در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه از راه اندازی دومین مرکز پیوند قلب در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه از راه اندازی دومین مرکز پیوند قلب در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.

 

در این نشست که دکتر جماعتی قائم مقام رئیس بیمارستان مسیح دانشوری، دکتر سلیمانی رییس بیمارستان مدرس، گروه جراحی قلب و عروق و پیوند دانشگاه و جمعی از مدیران ستادی حوزه معاونت درمان حضور داشتند؛ دکتر رحمانی با اشاره به پتانسیل و آماده بودن فضا، امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی بیمارستان شهید مدرس، راه اندازی یک مرکز پیوند قلب غیر از بیمارستان مسیح دانشوری را نقطه عطفی در ارتقاء سطح علمی دانشگاه دانست.

 

دکتر رحمانی خاطرنشان کرد: با حضور دو مرکز پیوند قلب، یقینا میتوان شرایط مساعدتری را برای کنترل، شناسایی و دریافت اعضاء اهدایی؛ و بستر مناسب برای افزایش رضایتمندی، سلامت بیماران و مساله ارتقاء سطح آموزش فراهم آورد.

 

وی، تقویت گروه جراحی قلب و پیوند بیمارستان مسیح دانشوری و ایجاد پتانسیل لازم برای فعال نمودن مرکز مدرس برای انجام پیوند را از برنامه های این معاونت اعلام کرد.  

گفتنی است در این نشست که در روز یکشنبه 10 بهمن ماه برگزار شد؛ مقرر شد روسای و تیم جراحی قلب و عروق و پیوند بیمارستان های مسیح دانشوری و مدرس اقدامات لازم برای راه اندازی مرکز پیوند قلب انجام دهند؛ و گزارش آنرا بصورت هفتگی به معاونت درمان ارسال کنند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 42042
کلید واژه

تصویر

بیمارستان مدرس دومین مرکز پیوند قلب در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست