×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/08/17 - 14:31
  • بازدید : 882
  • تعداد بازدید : 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان شهید بهشتی :

تبریک به همکاران رادیولوژیست و پرتونگار به مناسبت روز جهانی رادیولوژی

8 نوامبر مصادف با ۱۷آبان ماه سال روز کشف اشعه ایکس که با عنوان روز رادیولوژی نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای یاد آوری و تجلیل از نقش مهم و تعیین کننده همکاران رادیولوژیست و پرتونگار، در راستای خدمات ارزنده ایشان در تشخیص و تسکین آلام بشریت است

تبریک به همکاران رادیولوژیست و پرتونگار به مناسبت روز جهانی رادیولوژی

روابط عمومی معاونت درمان : 8 نوامبر مصادف با ۱۷آبان ماه سال روز کشف اشعه ایکس که با عنوان روز رادیولوژی نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای یاد آوری و تجلیل از نقش مهم و تعیین کننده همکاران رادیولوژیست و پرتونگار، در راستای خدمات ارزنده ایشان در تشخیص و تسکین آلام بشریت است.

 

 پویایی این تکنولوژی به گونه‌ای است كه با پیشرفت سریع و باورنکردنی این علم در طی سال های گذشته منجر به ساخت تجهیزاتی در دو دهه اخیر شده، كه اين تجهيزات دگرگونی عظیمی را در تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌ها فراهم کرده و تصور دنیای بدون رادیولوژی را دشوار ساخته است.

 

 تلاش همکاران پرتونگاری و رادیولوژی به عنوان افرادی که با کار دقیق خود به تشخیص بیماری ها توسط پزشکان کمک می کنند ستودنی ست.

 

داریوش صمدی رئیس اداره نظارت بر موسسات پرتوپزشکی معاونت درمان دانشگاه، ضمن قدردانی از تلاشهای ارزنده همکاران رادیولوژیست و پرتونگار، این روز را به یکایک تلاشگران در عرصه رادیولوژی و تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت. و از خداوند منان برای ایشان آرزوی سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 84907
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست