×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/10/17 - 15:05
  • بازدید : 909
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

تشکیل دومین جلسه مشترک با رابطین اقتصادی بیمارستان های تابعه دانشگاه در معاونت درمان

دومین جلسه مشترک اداره اقتصاد درمان، استاندارد و ارزیابی فناوری سلامت معاونت درمان با رابطین اقتصادی بیمارستانهای تابعه در روز چهارشنبه 15 دیماه در این معاونت برگزار شد

تشکیل دومین جلسه مشترک با رابطین اقتصادی بیمارستان های تابعه دانشگاه در معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: دومین جلسه مشترک اداره اقتصاد درمان، استاندارد و ارزیابی فناوری سلامت معاونت درمان با رابطین اقتصادی بیمارستانهای تابعه در روز چهارشنبه 15 دیماه در این معاونت برگزار شد.

 

در این نشست که با محوریت دستیابی به راهکارهای علمی و عملی جهت تحلیل هزینه ی بخشها و واحدهای  بیمارستان با هدف کاهش منطقی هزینه ها و بهینه سازی اقتصادی فرایندها تشکیل شد؛ در ابتدا دکتر ملاجعفری رئیس اداره اقتصاد درمان ضمن تبیین اهداف جلسه، بر عملیاتی شدن نظام تحلیل هزینه در بیمارستان ها و پیروی از سیاستهای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

 

همچنین خسروآبادی و روشنایی کارشناسان اداره اقتصاد درمان نیز سیر پیشرفت برنامه مورد نظر را با فرمت های پیشنهاد شده و با همکاری رابطین اقتصادی بیمارستانها مورد ارزیابی مجدد قرار دادند و موانع پیشرفت برنامه را بررسی و راهکارهای لازم را پیشنهاد کردند.

 

گفتنی است طبق برنامه پیش بینی شده در هر بیمارستان حداقل یک واحد هزینه (با اولویت بخشهای ویژه) انتخاب و اطلاعات  هزینه-درآمد آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و نتایج آن در جلسات آینده بررسی خواهد شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 41278
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست