×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/04/14 - 11:31
  • بازدید : 1705
  • تعداد بازدید : 27
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

تشکیل ششمین نشست شورای مدیران با حضور معاون درمان دانشگاه/ ارتقاء سطح کیفی خدمات درمانی مورد توجه مسئولین بیمارستان ها باشد

ششمین نشست شورای مدیران حوزه معاونت درمان با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز سه شنبه 13 ماه در این معاونت برگزار شد

ارتقاء سطح کیفی خدمات درمانی مورد توجه مسئولین بیمارستان ها باشد

روابط عمومی معاونت درمان: ششمین نشست شورای مدیران حوزه معاونت درمان با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز سه شنبه 13 ماه در این معاونت برگزار شد.

 

در این نشست که دکتر یثربی معاون اجرایی معاونت درمان و مدیران حوزه ستادی این معاونت نیز حضور داشتند، دکتر رحمانی با اشاره به گستردگی خدمات حوزه درمان، مهمترین نکته در واگذاری برخی از خدمات بیمارستانی به بخش خصوصی و اجرای فعالیت های عمرانی در بیمارستان ها را منوط به ارتقا کیفیت خدمات درمانی دانست.

 

معاون درمان دانشگاه توجه به ارتقاء سطح کیفی خدمات درمانی با امکانات و فضاهای موجود را خواستار شد و صرف درآمدها در توسعه فضا بدون توجه به تامین نیروی انسانی و تجهیزاتی را در شرایط فعلی غیرضروری خواند.

 

گفتنی است در این نشست پیرامون تشکیلات سازمانی جدید معاونت، عملکرد حوزه درمان در سال گذشته، بودجه سال جاری، تکمیل روند خدمت رسانی در بیمارستان شهدای گمنام و بررسی مسائل مرتبط با حوزه درمان شهرستان دماوند بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 48435
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست