×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/02/28 - 15:18
  • بازدید : 871
  • تعداد بازدید : 23
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
به نقل از روابط عمومی دانشگاه:

تقدیر ریاست دانشگاه از فعالان عرصه روابط عمومی در دانشگاه/دکتر پیوندی: روابط عمومی ها نقش مهمی در تنویر افکار عمومی و هدایت درست نظام سلامت ایفا می کنند

همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، در نشستی با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه و اسماعیل رمضانی مدیر روابط عمومی دانشگاه روز چهارشنبه 29 اردیبهشت از زحمات و تلاشهای مسوولان روابط عمومی دانشگاه تجلیل بعمل آمد.

تقدیر ریاست دانشگاه از فعالان عرصه روابط عمومی در دانشگاه

همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، در نشستی با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه و اسماعیل رمضانی مدیر روابط عمومی دانشگاه روز چهارشنبه 29 اردیبهشت از زحمات و تلاشهای مسوولان روابط عمومی دانشگاه تجلیل بعمل آمد.

 

دکتر پیوندی رییس دانشگاه در این نشست ضمن تبریک روز روابط عمومی و هفته ارتباطات به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی در ستاد دانشگاه و واحدهای تابعه اظهار امیدواری کرد این قبیل جلسات زمینه اعتلا و تعالی دانشگاه را فراهم آورده و جایگاه افرادی که در این حوزه ارزشمند تلاش می کنند را بیش از پیش نمایان سازد.

 

وی با اشاره به حیطه گسترده فعالیتهای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در حوزه های مختلف آموزش، پژوهش، بهداشت، درمان و...  و ارتباط نزدیک با آحاد مختلف جامعه، نقش روابط عمومی را در راستای افزایش رضایتمندی مردم  مورد تاکید قرار داد.

 

دکتر پیوندی با ذکر این مطلب که روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و نقش مهمی را در تنویر افکار عمومی بر عهده دارند، توجه به جایگاه و چارت سازمانی روابط عمومی را به منظور دستیابی به جایگاه مناسب تر فعالان این عرصه ضروری دانست.

 

رییس دانشگاه خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها با توجه به ابزار و دانش موجود از جمله فضای مجازی، نشریات، رسانه های نوشتاری و شنیداری و ... که در اختیار دارند می توانند نقش بسزایی در هدایت درست نظام سلامت ایفا کنند.

 

وی در این نشست با تأکید بر جایگاه رسانه ها و روابط عمومی در نظام سلامت گفت: در سراسر دنیا اتفاقات مختلف خوشایند یا ناخوشایندی درقسمت های مختلف نظام پیچیده سلامت رخ می دهد؛ لازم است واحد روابط عمومی هر مرکزضمن پیش بینی و بسترسازی مناسب و منطقی اتفاقات، حوادث را به درستی هدایت و کنترل کند.  

 

دکتر پیوندی اظهار داشت: در جامعه امروز نمی توان نقش رسانه ها را انکار کرد؛ اطلاع رسانی درست و منطقی در مراکز، توسعه ارتباطات و استفاده از تکنیک ها، ابزارها، روشهای فن آوری اطلاعات و جلب مشارکت فعال آحاد جامعه در راستای آموزش، تعمیق و ترویج فرهنگ سلامت و در نهایت گسترش رفتارهای سالم از راهبردهای اصلی ارتقای سلامت جامعه محسوب می شود.

 

رییس دانشگاه قدرت بیان خوب، گذشت، انتقال درست و منطقی نقایص، برقراری تعامل مطلوب و سازنده با داخل و خارج مجموعه، توانمندی در تجزیه و تحلیل مسائل، ارائه گزارش فعالیت  واحدها، قلم توانا، سعه صدر بالا، مدیریت و استفاده مطلوب از فضای مجازی، تلاش در راستای جلب رضایتمندی مراجعان و... را از جمله ویژگی های یک روابط عمومی کارآمد و مطلوب دانست.

 

در ادامه این نشست که همزمان با هفته ای که مزین به نام هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، اسماعیل رمضانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط عمومی در سازمانها خواستار تلاش  فعالان حوزه روابط عمومی در راستای ارتقای سطح خدمات  شد.

 

وی با اشاره به این که دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با طیف متنوعی از مخاطبان؛ کارکنان، آحاد مردم در حوزه های بهداشتی و درمانی، دانشجویان و ... مواجه است بر اهمیت برقراری تعاملات درون سامانی از سوی روابط عمومی ها در این مجموعه وزین تاکید کرد.  

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه خطاب به کارشناسان و مسوولان روابط عمومی دانشگاه و واحدهای تابعه گفت؛ چنانچه بتوانیم جایگاه روابط عمومی را در مجموعه دانشگاه ارتقا دهیم مطمئنا امور جاری روان تر انجام می شود و در فرآیند ارائه خدمات در دانشگاه نقش موثرتری ایفا خواهیم کرد.

 

گفتنی است در بخش دیگری از این نشست مسوولان و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداختند و در انتهای این مراسم ریاست دانشگاه و مدیر روابط عمومی دانشگاه ضمن تبریک هفته روابط عمومی از خدمات ارزشمند فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی قدردانی کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 32158
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست