×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 15:06
  • بازدید : 133
  • تعداد بازدید : 128
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
معاونت درمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه :

تقدیر رییس دانشگاه از تلاش کارکنان بهداشتی و درمانی و غذا و داروی دانشگاه در تعطیلات نوروزی

رئیس دانشگاه، هدف این نشست را تقدیر از زحمات بی شائبه همکاران این سه حوزه در ایام تعطیلات نوروزی 1402 برشمرد

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دیدار با جمعی از همکاران حوزه های بهداشت، درمان و غذا و دارو از عملکرد چشمگیر و افتخارآفرین آنان در تعطیلات نوروز تقدیر کرد

تقدیر رییس دانشگاه از تلاش کارکنان بهداشتی و درمانی و غذا و دارو

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دیدار با جمعی از همکاران حوزه‌های بهداشت، درمان و غذا و دارو از عملکرد چشمگیر و افتخارآفرین آنان در تعطیلات نوروز تقدیر کرد.

 

معاونت درمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی تلاش ارزنده پرسنل بهداشت، درمان و غذا و داروی دانشگاه در قالب کشیک‌ های نوروزی را که به ارایه خدمات نظارتی، هدایتی، حمایتی و پشتیبانی پرداخته و ایثارگرانه به مجموعه نظام سلامت کمک کردند را ستودنی برشمرد.

 

وی با اشاره به   عملکرد افتخارآفرین دانشگاه در این ایام خاطرنشان کرد: حجم متراکمی از خدمات بهداشتی، درمانی و غذا و دارو در دانشگاه در تعطیلات نوروزی ارایه شد که در   کارنامه درخشان و پرافتخار دانشگاه ثبت شده است و حاکی از فعالیت متراکم، فشرده و با کیفیت در حوزه‌های مختلف دانشگاه است.

 

دکتر زالی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد که در تعطیلات از ناوگان بیمارستانی دانشگاه بیش از ۲۹۶۰ تخت فعال بوده است.

 

وی در ادامه به انجام ۱۶۱ هزار ویزیت اورژانس با استفاده از ظرفیت بخشهای خصوصی، خیرین، نهادی، پذیرش مستقیم بیش از ۳۲۶۰ بیمار در بیمارستانهای دانشگاهی، ارایه بیش از ۶۰ هزار خدمت در بخش پاراکلینیک، پذیرش ۲۵۰۰ بیمار در بخشهای ویژه، ارایه بیش از ۴۰۰ خدمات اولیه در حوزه اورژانس قلبی، ارایه خدمت به ۲۰ بیمار در اورژانس استروک اشاره کرد.

 

به گفته وی در این ایام حجم زیادی از خدمات درمانی نیز به بیماران ارجاع شده از سایر شهرها و بیمارستانها ارایه شده است.

 

رییس دانشگاه با اشاره به خدمات ارزنده بخش بهداشت دانشگاه در این ایام به مراجعه ۷۰ هزار بیمار سرپایی به مراکز بهداشتی دانشگاه و ویزیت   36 هزار نفر آنان توسط پزشک اشاره کرد.

 

دکتر زالی ارایه ۶۱۵ هزار خدمت در حوزه بهداشت، شناسایی ۱۱۰۰ مورد سل در غربالگری اتباع و غیراتباع، انجام ۱۰ هزار واکسیناسیون اطفال، خدمت رسانی به ۱۱۸۲ مورد حیوان گزیدگی در مراکز بهداشت دانشگاه، ارایه ۶۶ مشاوره ازدواج در تعطیلات نوروزی را از جمله خدمات افتخارآفرین حوزه بهداشت دانشگاه برشمرد.  

 

رییس دانشگاه خاطرنشان کرد: ناوگان ارایه خدمات اورژانس دانشگاه در حوزه درمان، بهداشت و غذا و دارو در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ نه تنها تعطیل نبود بلکه به صورت مضاعف به ارایه خدمت پرداخت.

 

دکتر زالی با اشاره به خدمات حوزه غذا و داروی دانشگاه در ایام نوروز به بیش از ۶۰۰ بازدید داروخانه‌ ای و ۴۰ داروخانه بیمارستانی و نظارت بر واحدهای دارویی و تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی و… اشاره کرد.

 

وی هدف این نشست را تقدیر از زحمات بی‌شائبه همکاران این سه حوزه در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ برشمرد و   یادآور شد که در این ایام ضمن بازدید میدانی از نزدیک شاهد تلاش و جانفشانی همکاران بوده است و این تلاشها را شایسته قدرشناسی دانست.

 

دکتر زالی با تاکید بر ضرورت مستند سازی گزارش عملکرد حوزه‌های مختلف دانشگاه در تعطیلات نوروز، از زحمات و تلاش تمامی مدیران و کارشناسان ستادی و محیطی سه معاونت مذکور تقدیر کرد.

 

رییس دانشگاه در خاتمه سخنان خود خطاب به کارکنان بهداشتی درمانی و غذا و داروی دانشگاه گفت: به شما عزیزان که با غیرت، همت، همیت و تعصب ستودنی نسبت به دانشگاه خود افتخارآفرینی کردید می‌ بالیم و بدون تردید این عملکرد غرورآمیز  حصل کار فشرده و ایثارگرانه پرسنل غیور و ایثارگر دانشگاه در بخشهای مختلف بوده است.

 

براساس این گزارش در ابتدای این نشست معاونان درمان، بهداشت و غذا و داروی دانشگاه   ضمن ارایه گزارشی اجمالی به خدمات ارایه شده حوزه خود در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ پرداختند و با اشاره به حجم بالای خدمات ارایه شده از زحمات صادقانه تمامی همکاران خود در این ایام تقدیر کردند.

 

  این نشست با حضور دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه، دکتر محمدرضا سهرابی معاون بهداشتی، دکتر رضا زندی معاون درمان و دکتر جمشید سلام زاده معاون غذا و دارو و جمعی از مدیران و کارشناسان سه معاونت یکشنبه ۲۵ فروردین ماه در تالار شهیدبهشتی برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان
  • کد خبر : 125272
کلید واژه

تصویر

تقدیر رییس دانشگاه از تلاش کارکنان بهداشتی و درمانی و غذا و دارو تقدیر رییس دانشگاه از تلاش کارکنان بهداشتی و درمانی و غذا و دارو

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست