×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/01/02 - 17:42
  • بازدید : 234
  • تعداد بازدید : 230
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در بازدید نوروزی معاون پرستاری وزارت بهداشت :

تلاش برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری

معاون پرستاری وزارت بهداشت در بازدید سرزده از بیمارستان های شهید لواسانی و سوم شعبان شهرستان دماوند از اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال جدید خبر داد

تلاش برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری

معاون پرستاری وزارت بهداشت در بازدید سرزده از بیمارستان های شهید لواسانی و سوم شعبان شهرستان دماوند از اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال جدید خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری را عامل موثری در عدالت در پرداخت عنوان کرد.

 

دکتر عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت به همراه دکتر سعید لک، معاون مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری، فروغ مولا مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دومین روز از سال نو به صورت سرزده از بیمارستانهای شهید لواسانی تهران و سوم شعبان شهرستان دماوند بازدید کرد.

 

دکتر عبادی با اشاره به این‌که قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال جدید اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: همکاران پرستار نقش کلیدی و اساسی در دسترسی مردم به خدمات سلامت دارند و برای اینکه بتوانیم نقش و خدماتمان را تخصصی‌تر و گسترده تر ارائه دهیم باید نقش پرستار را از بیمارستان به جامعه تسری دهیم و برای رسیدن به این هدف برنامه داریم.

 

دکتر عبادی و هیات همراه ضمن تبریک سال نو به پرستاران و کادر بهداشت و درمان به  سوالات آنها پاسخ و برای رفع دغدغه ها و مطالبات، قول پیگیری و مساعدت داد.

 

وی در این بازدید از بخش های مختلف این مراکز درمانی بازدید و روند درمان و ارائه خدمات مراقبتی به بیماران را بررسی کرد

 

معاون پرستاری وزارت بهداشت در حاشیه این بازدید در گفتگویی با پرستاران با ابراز تاسف از مصوب نشدن تبدیل وضعیت کادر بهداشت و درمان فعال در بحران کرونا در بودجه سال جاری گفت: این موضوع به عنوان یک مطالبه جدی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به بیماران، پیگیری خواهد شد و امیدوارم مجلس در سال جدید اهتمام ویژه به این موضوع داشته باشد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 114872
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست