×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/06/30 - 10:42
  • بازدید : 850
  • تعداد بازدید : 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

توسعه گردشگری سلامت با حضور معاونین درمان و توسعه دانشگاه مورد بحث قرار گرفت

توسعه گردشگری سلامت با حضور دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه و دکتر شهرامی معاون توسعه منابع دانشگاه در معاونت درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت

توسعه گردشگری سلامت با حضور معاونین درمان و توسعه دانشگاه مورد بحث قرار گرفت

روابط عمومی معاونت درمان: توسعه گردشگری سلامت با حضور دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه و دکتر شهرامی معاون توسعه منابع دانشگاه در معاونت درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

در این نشست که دکتر نائلی رئیس اداره همکاری های اقتصادی بین المللی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر جنتی مدیر نظارت و اعتباربخشی، دکتر شهیم رئیس اداره امور بیمارستان ها و امور گردشگری درمان و برخی از کارشناسان حوزه درمان نیز حضور داشتند، راه های جذب بیماران کشورهای همسایه به ویژه کشور عراق مورد بررسی قرار گرفت.

 

در ابتدا رئیس اداره امور بیمارستان ها به گزارشی از وضعیت و جایگاه فعلی بیمارستان های تحت پوشش و میزان و نحوه ارائه خدمات سلامت به گردشگران پرداخت.

 

سپس معاون درمان دانشگاه با اشاره به حجم بیماران داخلی، همکاری های بین بخشی در میان حوزه های دانشگاه را عامل مهمی در تحکیم و رضایتمندی بیماران خارجی عنوان کرد.

 

دکتر میرهاشمی خاطرنشان کرد: راه اندازی بخش IPDو جذب و ماندگاری بیماران خارجی نیازمند سیاست گذاری صحیح بیمارستان ها است. تا بتوانند ازا ین مقوله در افزایش درآمد و بهبود کیفیت خود گام بردارند.

 

در ادامه دکتر نائلی گزارشی مبسوط از وضعیت جهانی و کشوری گردشگری سلامت، اهمیت موضوع و پیش نیازها و نکات کلیدی در راه اندازی بخش های IPDمطالبی را بیان کرد.

 

معاون توسعه نیز در این نشست  با بیان نکاتی درخصوص تنگناها و شرایط لازم در گسترش بخش های IPD، بر جذب بیماران غیراورژانسی از کشورهای همسایه تاکید کرد.

 

در خاتمه مقرر شد با بررسی شرایط موجود توسط معاونت درمان، راهکارهای توسعه گردشگری سلامت در شورای مدیران دانشگاه مطرح و پس از هماهنگی های لازم اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 67418
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست