×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/12/27 - 15:26
  • بازدید : 1074
  • تعداد بازدید : 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه:

جذب نیروی درمانی داوطلب در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تسریع می شود

معاونت درمان دانشگاه از تسریع روند جذب نیروی انسانی درمانی داوطلب در بیمارستان ها و مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خبرداد.

جذب نیروی انسانی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تسریع می شود

معاونت درمان دانشگاه از تسریع روند جذب نیروی انسانی درمانی داوطلب در بیمارستان ها و مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: پیرو اطلاعیه قبلی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاونت درمان به منظور بهره برداری بیشتر از توان کادر درمانی در راستای کنترل بیماری کرونا در کشور، از داوطلبین برای همکاری بصورت قراردادی با بیمارستان های تابعه دعوت به عمل می آورد.

 

معاونت درمان، رشته های شغلی مورد پذیرش دانشگاه را در این موقعیت حساس، پزشکی شامل رشته های طب اورژانس، داخلی، عفونی، بیهوشی و  پزشک عمومی و پرستاری  اعلام کرد.

 

شایان ذکر است، این نیروهای ارزشمند به منظور تکمیل کادر درمان دانشگاه در بیمارستان های طرفه، شهدای گمنام، مسیح دانشوری، زعیم پاکدشت و سایر مراکز درمانی و بهداشتی دانشگاه (درصورت نیاز) خدمات ارزشمندی را ارائه خواهند داد.

 

داوطلبان می توانند در روزهای غیرتعطیل از ساعت 8 الی 15 با اصل تصویر مدرک تحصیلی و یا گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل، پایان دوره طرح یا معافیت، وضعیت نظام وظیفه برای آقایان، به آدرس تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان جمهوری، ساختمان حافظ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طبقه 6، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اداره تامین و توزیع پزشکان و مدیریت پرستاری مراجعه کنند.

 

همچنین داوطلبان پزشک جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند در روزهای کاری با شماره تلفن 66705175  و کادر پرستاری نیز با شماره 66761132 تماس بگیرند.

 

روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه با اشاره به اینکه کاهش آلام بشری همراه با حفظ کرامت و شان والای انسانی علاوه بر انگیزه، تعهد و ایثار، نیازمند قدم هایی محکم و استوار در عرصه جامعه است، از زحمات ارزنده کادر درمانی در سخت ترین موقعیت بحرانی کشور قدردانی می کند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 89850
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست