×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/02/14 - 14:22
  • بازدید : 755
  • تعداد بازدید : 726
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس اداره تامین و توزیع پزشکان معاونت درمان خبر داد:

جذب 30 پزشک متخصص متعهد خدمت ضریب کا در ابتدای سال 1402

رئیس اداره تامین و توزیع پزشکان معاونت درمان دانشگاه از جذب 30 پزشک متخصص متعهد ضریب کا در ابتدای سال 1402 خبر داد

از دی ماه سال 1400 تاکنون مجموعاً 150 نفر نیروی متخصص متعهد خدمت ضریب کا درمانی و هیأت علمی از وزارت بهداشت جذب، و به بیمارستان های شهرستان های تابعه دانشگاه معرفی شده است

جذب 30 پزشک متخصص متعهد خدمت ضریب کا در ابتدای سال 1402

رئیس اداره تامین و توزیع پزشکان معاونت درمان دانشگاه از جذب 30 پزشک متخصص متعهد ضریب کا در ابتدای سال 1402 خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مراسم معارفه متخصصین متعهد خدمت ضریب کا درمانی اعزامی به بیمارستان شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در معاونت درمان برگزار شد.

 

در این مراسم که روسای بیمارستان های شهرستان های پاکدشت، ورامین، دماوند و فیروزکوه حضور داشتند، دکتر سیدمحمد اسماعیل فضل هاشمی معاون فنی حوزه درمان ضمن خوشامدگویی به پزشکان، بر تلاش ایشان در ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به مردم و کاهش نیاز مراجعه به شهر تهران، تاکید کرد.

 

وی، حضور نیروهای جوان و پرنشاط در بیمارستان ها را عامل مثبتی در تسریع بهبود سطح خدمات در شهرستان ها دانست.

 

معاون فنی معاونت درمان با اشاره به تقدم اولویت موضوع نگهداشت نیرو بر جذب نیرو، یادآور شد: روسای بیمارستانی با جلب مشارکتهای منطقه ای برای تأمین امکانات رفاهی بیشتر و افزایش انگیزه پزشکان برای ماندگاری در منطقه تلاش کنند.

 

سپس دکتر ثمره سادات بنی جمالی رئیس اداره تأمین و توزیع پزشکان در این نشست اظهار داشت: در طول سال گذشته با تلاش معاون درمان و معاون فنی حوزه درمان توانستیم در ابتدای سال جدید تعداد 30 پزشک متخصص برای شهرستان های تابعه دانشگاه جذب کنیم، که نسبت به سال های گذشته رقم قابل توجهی است.

 

وی خاطرنشان کرد: از دی ماه سال 1400 تاکنون مجموعاً 150 نفر نیروی متخصص متعهد خدمت ضریب کا درمانی و هیأت علمی از وزارت بهداشت جذب، و به بیمارستان های شهرستان های تابعه دانشگاه معرفی شده است.

 

رئیس اداره تامین و توزیع پزشکان اظهار کرد: جذب این تعداد پزشک متخصص نسبت به سال های گذشته بی سابقه بوده است، هر چند با راه اندازی بیمارستان های جدید تلاش برای توسعه خدمات درمانی در شهرستان ها با جدیت ادامه دارد.

 

وی افزود: با شروع فعالیت نیروهای جدید وضعیت نیروی متخصص بیمارستان های شهرستان های تابعه بطور نسبی بهبود می یابد که فرصت مناسبی را برای این بیمارستان ها بمنظور برنامه ریزی برای جذب نیرو به اشکال دیگر (قراردادی و...) را فراهم می کند.

 

رئیس اداره تامین و توزیع پزشکان معاونت درمان در خاتمه یادآور شد: علی رغم جذب نیروهای متخصص و بهبود شرایط، همچنان در دو رشته پایه بیهوشی و جراحی عمومی کمبود نبروی وجود دارد؛ که همچنان پیگیر آن هستیم.

 

در پایان جلسه کارشناسان اداره تأمین و توزیع ضمن توضیح اجمالی بخشنامه های مربوطه، به همراه روسای بیمارستان ها به سوالات متخصصین مدعو پاسخ دادند.

 

گفتنی است مراسم استقبال و معرفی متخصصین به روسای محترم بیمارستان ها و آشنایی اجمالی با قوانین و مقررات مربوطه در روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه 1402 در معاونت درمان برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان
  • کد خبر : 125956
کلید واژه

تصویر

جذب 30 پزشک متخصص متعهد خدمت ضریب کا در ابتدای سال 1402

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست