×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/02/27 - 17:27
  • بازدید : 2190
  • تعداد بازدید : 12
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

جلسه با مدیران بیمارستان و مسئولین فنی آزمایشگاه های مراکز درمانی دولتی در راستای طرح تحول نظام سلامت

روابط عمومی معاونت درمان: اولین جلسه مشترک بین اداره امور آزمایشگاه های معاونت درمان با مدیران بیمارستان و مسئولین فنی آزمایشگاه بیمارستان های تحت پوشش در راستای طرح تحول نظام سلامت در روز شنبه مورخ 27/2/93 با حضور دکتر سیامک سمیعی مدیر کل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت متبوع در سالن جلسات معاونت درمان برگزار گردید.

جلسه با مدیران بیمارستان و مسئولین فنی آزمایشگاه های مراکز درمانی دولتی در راستای طرح تحول نظام سلام

روابط عمومی معاونت درمان: اولین جلسه مشترک بین اداره امور آزمایشگاه های معاونت درمان با مدیران بیمارستان و مسئولین فنی آزمایشگاه بیمارستان های تحت پوشش در راستای طرح تحول نظام سلامت  در روز شنبه مورخ 27/2/93 با حضور دکتر سیامک سمیعی مدیر کل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت متبوع در سالن جلسات معاونت درمان برگزار گردید.

 در ابتدای جلسه دکتر سمیعی، اقداماتی را که در راستای اجرای هر چه بهتر طرح تحول نظام سلامت می بایست در اولویت قرار گیرد، به تفصیل برای حضار مرور کردند.سپس حضار سوالات و مشکلات موجود در طرح تحول را مطرح و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

در پایان مقرر شد مراکزی که به عنوان آزمایشگاه های معین معرفی شده اند فرم قرارداد و نحوه حمل و نقل و turn around timeبرای هر تست را تهیه و به اداره امور آزمایشگاههای معاونت درمان برای بررسی بیشتر ارسال نمایند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 10368
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست