×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/08/16 - 10:55
  • بازدید : 1389
  • تعداد بازدید : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

جلسه بررسی مشکلات بخش های ویژه و امکان استفاده از سیستم مراقبتی Home care برای آنها

جلسه یی درخصوص مشکلات بخش های ویژه و امکان استفاده از سیستم مراقبتی home care جهت بخشی از بیماران بستری در بخش های ویژه ی بیمارستان های شهر تهران در روز شنبه مورخ 9 آبان ماه در این معاونت برگزار شد.

جلسه بررسی مشکلات بخش های ویژه و امکان استفاده از سیستم مراقبتی Home care برای آنها

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه یی درخصوص مشکلات بخش های ویژه و امکان استفاده از سیستم مراقبتی home careجهت بخشی از بیماران بستری در بخش های ویژه ی بیمارستان های شهر تهران در روز شنبه مورخ 9 آبان ماه در این معاونت برگزار شد.

 

در این جلسه که معاونین درمان سه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران و تهران و کارشناسانی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند، انواع خدمات لازم جهت بیماران End stage، نحوه ی خدمت رسانی به آنها و مشکلات مربوطه از نگاه کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ و با توجه به راهکارهای درمانی و وجود الگوریتم های مختلف، لزوم تدوین پروتکل درمانی متناسب با شرایط کشور برای بیماران بستری در ICU و نیازمند به مراقبت در منزل بعنوان یک اولویت مطرح گردید.

 

در این جلسه همچنین پیرامون موانع موجود جهت بهره مندی بیماران مذکور از خدمات بیمه یی سازمان های بیمه گر پایه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

در خاتمه این نشست مقرر شد پروتکل های درمانی لازم، راهکارهای قانونی و هماهنگی های مورد نیاز با سازمان های مربوطه در جلسات کارشناسی آتی مشخص و تعرفه آن تعیین گردد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 25255
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست