×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/08/22 - 09:57
  • بازدید : 1084
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

جلسه هماهنگی با رابطین هتلینگ مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه به منظور برگزاری جشنواره ارتقاء هتلینگ دانشگاه

جلسه هماهنگی با رابطین هتلینگ مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه به منظور برگزاری جشنواره ارتقاء هتلینگ دانشگاه در روز چهارشنبه 19 آبان ماه در معاونت درمان برگزار شد

جلسه هماهنگی با رابطین هتلینگ مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه به منظور برگزاری جشنواره ارت

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه هماهنگی با رابطین هتلینگ مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه به منظور برگزاری جشنواره ارتقاء هتلینگ دانشگاه در روز چهارشنبه 19 آبان ماه در این معاونت برگزار شد.

 

در این نشست که دکتر جنتی رییس اداره ارزیابی فضاهای درمانی و دکتر حاجی قاسمعلی مدیر خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی معاونت درمان نیز حضور داشتند؛ پیرامون اقدامات صورت گرفته در برگزاری جشنواره و تعیین معیارهای انتخاب بیمارستانی های برتر بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

 

پس از دریافت نقطه نظرات و بررسی مشکلات پیش روی برخی از رابطین  در اتمام پروژه های عمرانی، دکتر جنتی دبیر جشنواره، چاپ ویژه نامه برای به تصویر کشیدن فعالیت بیمارستان ها از ابتدای سال 93 تاکنون و همچنین ایجاد غرفه در حاشیه مراسم را بعنوان دو ابزار در معرفی فعالیت های بیمارستانی معرفی کرد.

 

گفتنی است جشنواره ارتقاء هتلینگ دانشگاه روز دوشنبه 22 آذرماه سال 95 در تالار امام خمینی دانشگاه برگزار می شود؛ که بیمارستان های برتر در زمینه ارتقاء هتلینگ، پروژه های تفاهم نامه و سایر پروژه های بهسازی و نوسازی معرفی می شوند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 38753
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست