×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/11/14 - 10:57
  • بازدید : 1699
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

جلسه هم اندیشی مددکاران اجتماعی مراکز پزشکی آموزشی و درمانی در معاونت درمان برگزار شد

جلسه هم اندیشی مددکاران اجتماعی با حضور سید صالحی رئیس واحد مددکاری اجتماعی و مصدومین ترافیکی معاونت درمان روز دوشنبه 12 بهمن ماه در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار گردید.

جلسه هم اندیشی مددکاران اجتماعی مراکز پزشکی آموزشی و درمانی در معاونت درمان برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه هم اندیشی مددکاران اجتماعی با حضور سید صالحی رئیس واحد مددکاری اجتماعی و مصدومین ترافیکی معاونت درمان روز دوشنبه 12 بهمن ماه در سالن اجتماعات این معاونت برگزار گردید.

 

در این جلسه که مسئولین واحد مددکاری اجتماعی مراکز پزشکی آموزشی درمانی حضور داشتند؛ خانم سید صالحی ضمن بیان مطالبی در خصوص چگونگی فرآیند بکارگیری مددکاران اجتماعی در اورژانس مراکز، شرح وظایف مددکاران اجتماعی اورژانس را مطرح کرد و به سوالات و ابهامات مسئولین مددکاران اجتماعی پاسخ داد.

 

در ادامه چک لیست تهیه شده توسط اداره مددکاری اجتماعی معاونت درمان در خصوص ارزیابی عملکرد مددکاران اجتماعی و واحد های مددکاری اجتماعی بررسی شد؛ که با همفکری، چک لیست مذکور جهت تکمیل شش ماهه در مراکز و ارسال به معاونت درمان  اصلاح و ویرایش شد.

 

در خاتمه درخصوص چگونگی ساماندهی کمک های خیرین و مکاتبه صورت گرفته با مراکز در این خصوص و اهمیت اجرای صحیح  روند جلب حمایت خیرین رایزنی هایی صورت گرفت.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 28370
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست