×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/06/13 - 15:20
  • بازدید : 2533
  • تعداد بازدید : 22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

جلسه نمایندگان مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران با معاون درمان دانشگاه درخصوص رفع مشکلات مرکز

جلسه نمایندگان مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران درخصوص رفع برخی از مشکلات این مرکز در روز چهارشنبه 10 شهریور ماه با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه برگزار شد

جلسه  نمایندگان مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران با معاون درمان دانشگاه درخصوص رفع مشکلات مر

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه نمایندگان مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران درخصوص رفع برخی از مشکلات این مرکز در روز چهارشنبه 10 شهریور ماه با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه  برگزار شد.

 

در ابتدا نمایندگان با بیان گزارشی از فعالیت های مرکز، عمده ترین مشکل خود را عدم عقد قرارداد شرکت های بیمه پایه با مرکز عنوان کردند، که پس از بحث و بررسی و نظر موافق معاون درمان هماهنگی های لازم درخصوص فراهم شدن این امکان صورت گرفت.

 

 همچنین صدور پروانه ارتوپدی فنی برای این مرکز بعنوان دومین مشکل مهم، با حضور رییس اداره صدورپروانه معاونت درمان و بررسی موانع موجود، مقرر شد برابر با مقررات، مساعدت های لازم صورت گیرد. 

 

گفتنی است در این نشست دکتر حاج قاسمعلی مدیر خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی معاونت درمان، دکتر مالمیر رییس اداره صدورپروانه های معاونت و سه تن از نمایندگان مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران حضور داشتند.

 

لازم به ذکر است مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی معلولین ضایعه نخاعی شهید جلائی پور دارای پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی کشور می باشد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 35800
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست