×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/12/21 - 10:47
  • بازدید : 1312
  • تعداد بازدید : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست معاونت درمان در نشست پایش برنامه عملیاتی:

جمع آوری و ثبت اطلاعات، راهنمای یک سازمان برای تدوین یک برنامه کاربردی است

برنامه عملیاتی مشترک حوزه درمان دانشگاه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه مورد پایش قرار گرفت

جمع آوری و ثبت اطلاعات، راهنمای یک سازمان برای تدوین یک  برنامه کاربردی است

روابط عمومی معاونت درمان: برنامه عملیاتی مشترک حوزه درمان دانشگاه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه مورد پایش قرار گرفت.

 

در این نشست پس از ارائه گزارشی از عملکرد 9 ماهه معاونت و روند اجرای برنامه عملیاتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی توسط دکتر ملاجعفری مدیریت اقتصاد و آمار معاونت، مدیران پیرامون چالش های موجود در رسیدن به اهداف برنامه های مرتبط، توضیحات خود را ارائه کردند.

 

دکتر میرهاشمی در این نشست با بیان مطالبی پیرامون وابستگی تحقق اهداف برخی از برنامه ها با دیگر حوزه های دانشگاهی و وزارت بهداشت، بر توجه مدیران به جمع آوری صحیح و ثبت دقیق اطلاعات حوزه درمان تاکید کرد.

 

سرپرست معاونت درمان افزود: جمع آوری و ثبت اطلاعات دقیق علاوه بر آنکه عملکرد حوزه درمان را در مقایسه با دیگران دانشگاه های داخلی و خارجی بازگو می کند، راهنمای یک سازمان برای تدوین یک برنامه جامع و کاربردی است. و نباید از این مساله به سادگی گذشت.

 

در خاتمه نشست پس از بحث و بررسی پیرامون برنامه هایی که تحقق اهداف آنها با مشکلاتی روبرو شده است، مقرر شد تا مدت زمان تعیین شده برای رفع مسائل شناسایی شده اقدامات لازم انجام و گزارش آن در نشست بعدی مطرح شود.

 

 گفتنی است بیست و یکمین نشست شورای مدیران معاونت درمان با حضور دکتر معززی معاون فنی، دکتر یثربی معاون اجرایی، دکتر رضایی مشاور معاون درمان و دیگر مدیران حوزه معاونت در صبح روز شنبه 19 اسفندماه برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 59417
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست