×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/09/30 - 15:03
  • بازدید : 1038
  • تعداد بازدید : 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

جوابیه روابط عمومی معاونت در پاسخ به انتشارخبر زایمان زودرس یک مادر باردار در شهر ورامین

در پی انتشار خبری با عنوان « بیمارستانی که از کوچکترین خدمات هم شانه خالی می کند» روابط عمومی معاونت درمان جوابیه یی ارسال کرد

جوابیه روابط عمومی معاونت در پاسخ به انتشارخبر زایمان زودرس یک مادر باردار در شهر ورامین

روابط عمومی معاونت درمان: در پی انتشارخبری باعنوان« بیمارستانی که از کوچکترین خدمات هم شانه خالی می کند»روابط عمومی معاونت درمان جوابیه یی ارسال کرد.


متن این جوابیه به شرح ذیل می باشد:

در پاسخ به گزارش مورخ 30 آذرماه مبنی بر عدم پذیرش مادر باردار در بیمارستان شهید دکتر مفتح ورامین به اطلاع عموم شهروندان عزیز می رساند که مادر باردار 23 ساله و با سن بارداری 35 هفته با علائم آبریزش توسط اورژانس 115 در ساعت 1:15 بامداد به این مرکز منتقل گردید.

بیمار و همراهانش در بدو ورود به بیمارستان دکتر مفتح از انتقال به این مرکز توسط اورژانس 115 شاکی بودند و اصرار داشتند که آمبولانس اورژانس 115 خارج از وظایف و ماموریت های سازمانی بیمار را به خارج از منطقه ورامین و بیمارستان نجمیه تهران منتقل نماید.

از طرفی بیمار فوق در بدو ورود ریعا توسط متخصص جراحی زنان و زایمان مقیم بیمارستان ویزیت گردید و توصیه شد بیمار بستری گردد؛ و ضمنا اگر بیمار نیاز به مرکز مجهزتر داشته باشد؛ با هماهنگی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به مرکزی که ستاد اعلام می کند اعزام می شود. با این حال همراهان بیمار به دلیل اینکه بیمار در بیمارستان نجمیه پرونده دارد، اصرار به ترک بیمارستان با رضایت شخصی داشتند. و در نهایت بیمارستان را در ساعت 2 بامداد ترک می نمایند.

از آنجایی که شرایط و وضعیت حال مادر باردار و نوزاد برای نظام سلامت از اهمیت به سزایی برخوردار است، طی پیگیری های مداوم از بیمارستان نجمیه به استحضار می رساند، مادر بارداردر ساعت 5 بامداد زایمان و حال عمومی مادر و هر دو نوزاد رضایت بخش اعلام شد.

لازم به ذکر است ارائه خدمات درمانی در سامانه وسیع نظام سلامت بر مبنای اصول علمی و بر پایه رعایت اخلاق حرفه یی صورت می پذیرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 55792
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست