×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/09/07 - 11:42
  • بازدید : 276
  • تعداد بازدید : 274
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در ادامه بازدیدهای سرزده مدیران معاونت درمان دانشگاه:

حضور سرزده مدیران حوزه درمان در بیمارستان 15 خرداد تهران

مدیران حوزه معاونت درمان با حضور در بیمارستان 15 خرداد وضعیت خدمت رسانی به بیماران را ارزیابی کردند

حضور سرزده مدیران حوزه درمان در بیمارستان 15 خرداد تهران

مدیران حوزه معاونت درمان با حضور در بیمارستان 15 خرداد وضعیت خدمت رسانی به بیماران را ارزیابی کردند.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سید محمداسماعیل فضل هاشمی معاون فنی حوزه درمان در حاشیه این بازدید، با اشاره به ادامه دار بودن بازدیدهای مدیریتی، اظهار داشت: هدف از این بازدیدها ارتباط بیشتر با مراکز درمانی و دریافت مشکلات کارکنان و مدیران بیمارستانی از نزدیک است.

 

معاون فنی خاطرنشان کرد: بازدیدهای مدیران حوزه درمان در یک برنامه مدون در روزهای یکشنبه و پنج شنبه هر هفته از بیمارستان های دانشگاهی انجام می شود. و نتایج آن ضمن بررسی و تحلیل میدانی، در معاونت درمان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

دکتر فضل هاشمی تعامل بیشتر معاونت درمان با بیمارستان های تابعه، نقش مهمی در توزیع عادلانه تجهیزات و نیروی انسانی و تدوین برنامه های عملیاتی درمانی در سطح دانشگاه را به همراه داشته باشد.

 

در بازدید از بیمارستان 15 خرداد مدیران خدمات بیمارستانی، نظارت و اعتباربخشی، امور آزمایشگاه ها و اقتصاد سلامت و تعالی خدمات بالینی روسای اداره های نیازسنجی تجهیزات و اعتباربخشی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس امور اداری و عمومی و برخی از کارشناسان حوزه درمان، معاون فنی معاونت درمان را همراهی می کردند.

 

مدیران حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در بازدید از بیمارستان 15 خرداد با حضور در بخش های مختلف اورژانس، ویژه، جراحی و بخش های پاراکلینیک ضمن گفتگو با بیماران و همراهان ایشان، از نزدیک در جریان وضعیت خدمت رسانی به بیماران قرار گرفتند.

 

معاون فنی و مدیران معاونت درمان، ضمن گفتگو با کادر درمانی درخصوص نحوه پرداخت های مالی بویژه کارکنان گروه پرستاری و تجهیزات درمانی مورد نیاز، از زحمات و تلاش های شبانه روزی ایشان تشکر و قددرانی کرد.

 

شایان ذکر است در خاتمه بازدید مدیران حوزه درمان در نشستی با مترون و مدیر بیمارستان، پیرامون نتایج بازدید از بخش های مختلف به بحث و گفتگو پرداختند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 123231
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست