×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/10/27 - 15:13
  • بازدید : 2121
  • تعداد بازدید : 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست مددکاران اجتماعی بیمارستان های دولتی :

حضور پررنگ تر خیرین بیمارستانی با تاسیس موسسه خیریه در بیمارستان های دولتی

دکتر نوربخش مسئول واحد مددکاری معاونت درمان دانشگاه از تاسیس موسسه خیریه بیمارستانی در بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه خبر داد

حضور پررنگ تر خیرین بیمارستانی با تاسیس موسسه خیریه در بیمارستان های دولتی

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر نوربخش مسئول واحد مددکاری معاونت درمان دانشگاه از تاسیس موسسه خیریه بیمارستانی در بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه خبر داد.

 

دکتر نوربخش درنشست مددکاران اجتماعی خاطرنشان کرد: با ابلاغ بخشنامه اخیر مقام عالی وزارت مبنی بر تاسیس موسسه خیریه بیمارستانی در بیمارستان های تابعه دانشگاه حضور خیرین بیمارستانی پررنگ تر می شود.

 

وی با بیان مطالبی پیرامون اساس نامه موسسه خیریه بیمارستانی و نقش مددکاران در طرح مذکور افزود: با انتخاب مدیرعامل توسط رییس بیمارستان به مدت 2 سال و حضور مسئولین واحدهای مددکاری بعنوان دبیر در این موسسه، خیرین از مشکلات و الزامات بیمارستان آگاهی بیشتری می یابند؛ و مشارکت بهتری در حل مشکلات بیمارستان و بیماران صورت می گیرد.

 

 

دکتر نصیری مشاور ریاست در امور خیرین و توسعه مشارکتهای مردمی دانشگاه نیز با بیان مطالبی پیرامون ضرورت استقرار موسسه خیریه بیمارستانی و مشارکت آنان در مراکز درمانی، مستقل بودن این موسسه و فعالیت در کنار مدیریت بیمارستان بعنوان یک پشتیبان از مهمترین ویژگی های اجرای این طرح است.

 

دکتر نصیری با اشاره به انجام برخی از اقدامات اولیه، افزود: دانشگاه تمام تلاش خود را در اجرای رسمی این طرح در اوایل سال آینده می کند.

 

گفتنی است این نشست در روز شنبه 25 دی ماه با حضور دکتر نصیری مشاور ریاست دانشگاه در امور خیرین و توسعه مشارکت های مردمی دانشگاه، دکتر نوربخش مسئول واحد مددکاری دانشگاه، مسئولین واحدهای مددکاری اجتماعی بیمارستان های آیت اله طالقانی، امام حسین(ع)، شهدای تجریش، لقمان حکیم، شهید مدرس، مهدیه، سوم شعبان دماوند، اختر، کودکان مفید، شهدای پاکدشت برگزار شد.

 

در خاتمه مقرر شد در ابتدای امر مسئولین واحدهای مددکاری بیمارستان ها  لیست کلیه خیرین را تا نیمه اول بهمن ماه سال جاری به این معاونت ارسال کنند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 41467
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست