×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/10/08 - 10:57
  • بازدید : 86
  • تعداد بازدید : 85
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون درمان دانشگاه در بازدید از بیمارستان حضرت فاطمه زهرا ( س) دماوند:

حمایت مردم دماوند از حوزه سلامت قابل تقدیر است

دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه از نزدیک در جریان خدمت رسانی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان دماوند قرار گرفت

حمایت مردم دماوند از حوزه سلامت قابل تقدیر است

دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه از نزدیک در جریان خدمت رسانی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان دماوند قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاون درمان دانشگاه ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان، در نشستی با مدیران و هیات امنای بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س)، خاطرنشان کرد: معاونت درمان، رویکرد توسعه و توزیع عادلانه خدمات درمانی در شهرستان های تابعه دانشگاه را سال هاست که در دستور کار خود دارد، ولی حمایت و توجه مردم و خیرین شهرستان دماوند در تسریع این امر قابل تقدیر است.

 

معاون درمان دانشگاه با اشاره به مشارکت خیرین شهرستان دماوند در همراهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای ساخت و راه اندازی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س)، بر ایجاد منابع پایدار و توجه به کیفیت در مقابل توسعه خدمات درمانی بعنوان دو اصل مهم در حوزه سلامت تاکید کرد.

 

دکتر زندی خاطرنشان کرد: یقینا انگیزه بالای مردم، خیرین و هیات امنا در کنار مسئولین بیمارستانی موجب شده است، که امروز شاهد رضایت مردم از خدمات این بیمارستان باشیم، ولی برای کاهش تصمیم گیری های فردی، حفظ این انگیزه قابل ارزش و ادامه این خدمت رسانی، توجه به سازماندهی منابع دولتی و مردمی با هدف ایجاد منابع پایدار برای توزیع عادلانه خدمات سلامت در سطح شهرستان، ضروری است.

 

معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه، نیروی انسانی سرمایه اصلی در موفقیت هر فعالیتی است، بر توجه مسئولین بیمارستانی در حفظ نیروی انسانی و افزایش انگیزه ایشان در ارائه خدمات مطلوب تاکید کرد.

 

 

وی در خاتمه، حفظ انگیزه کارکنان و کادر درمانی بیمارستان را مهمترین عامل در توسعه خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی بیماران و مراجعین دانست. و بر ایجاد منابع پایدار، توجه به کیفیت در کنار کمیت و حفظ انگیزه، بعنوان سه اصل قابل توجه در مدیریت این مجموعه تاکید کرد.

 

دکتر بهرام چوبان معاون فنی حوزه درمان نیز در ادامه یادآور شد: ارائه خدمات اورژانسی از 29 هزار در سال 99 به 36800 نفر در 8 ماهه سال 1400 و ارائه خدمات درمانگاهی از 4600 نفر به 7800 نفر در 8 ماهه سال 1400 نشان از ارائه خدمات مطلوب در این بیمارستان است.

 

وی ضمن تشکر از زحمات و حمایت های خیرین و مردم شهرستان، خاطر نشان کرد: معاونت درمان همانند سنوات گذشته با جدیت برای توزیع پزشکان عمومی و متخصص، پیراپزشکان و کادر درمانی و همچنین تلاش بر جذب تجهیزات و کمک های مالی به بیمارستان های مستقر در شهرستان های تابعه دانشگاه تلاش می کند، و بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) از این قاعده مسثنی نیست.

 

گفتنی است معاون درمان دانشگاه به همراه معاون فنی و رئیس اداره نیازسنجی تجهیزات پزشکی در روز سه شنبه 7 دی ماه از بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی این بیمارستان قرار گرفت.

 

شایان ذکر است دکتر زالی رئیس دانشگاه نیز در سفر به شهرستان دماوند به منظور بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان، از بیمارستان فاطمه زهرا (س) بازدید کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 112002
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست