×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/08/30 - 15:19
  • بازدید : 1953
  • تعداد بازدید : 19
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در حاشیه بازدید معاونین درمان و توسعه دانشگاه از بیمارستان شهدای گمنام

حوزه درمان دانشگاه به 2510 بیمار کلیوی خدمت رسانی می کند

در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای گمنام، دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه در بازدید از بخش دیالیز این بیمارستان در گفتگو با روابط عمومی حوزه درمان از خدمت رسانی به 2510 بیمار کلیوی در حوزه دانشگاه خبر داد

حوزه درمان دانشگاه به 2510 بیمار کلیوی خدمت رسانی می کند

روابط عمومی معاونت درمان: در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای گمنام، دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه در بازدید از بخش دیالیز این بیمارستان در گفتگو با روابط عمومی حوزه درمان از خدمت رسانی به 2510 بیمار کلیوی در حوزه دانشگاه خبر داد.

 

دکتر میرهاشمی در بازدید از بخش دیالیز بیمارستان ضمن عیادت و دلجویی از بیماران و گفتگو با پرسنل بخش، با اشاره به هفته حمایت از بیماران کلیوی که از 23 تا 30 آبان ماه است گفت: در حال حاضر در 13 مرکز دولتی و 28 مرکز خصوصی به 2360 بیمار دیالیزی خدمات درمانی ارائه می شود؛ و در 5 مرکز درمانی طالقانی، شهداء تجریش، کودکان مفید، مدرس و شهید لبافی نژاد خدمات دیالیز صفاقی انجام می شود.

 

سرپرست معاونت درمان دانشگاه همچنین صدور حواله دریافت دارو برای 150 بیمار سندرم نفروتیک نیز بخش دیگری از خدمات دانست و افزود: با افزایش تعداد 24 تخت دیالیز در شش ماهه نخست سال 96،  تعداد تخت های فعال در سال 95، از 190 تخت در بخش دولتی و 365 تخت در بخش خصوصی که جمعا 559 تخت بود، در شش ماهه اول سال 96، این تعداد به 205 تخت در بخش دولتی و 374 تخت در بخش خصوصی رسیده است.

 

دکتر میرهاشمی همکاری با بنیاد امور بیماری های خاص برای تلاش در ارتقاء و توسعه دستگاه های دیالیز در بیمارستان های 15 خرداد، بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه و سوم شعبان را بخشی از اقدامات صورت گرفته معاونت درمان در توزیع عادلانه خدمات درمانی اعلام کرد.

 

 وی در خاتمه با اشاره به نوسازی بخش های دیالیز دولتی از جمله بیمارستان امام حسین (ع)، افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهدای گمنام، توسعه دیالیز صفاقی بیمارستان مدرس و تلاش در حضور بیشتر خیرین در توسعه بخش های دیالیز گفت: معاونت درمان بعنوان متولی این امر از هیچ تلاشی در گسترش و توزیع عادلانه خدمات و افزایش سطح کیفی خدمات درمانی خصوصا به بیماران خاص فروگذاری نمی کند.

 

گفتنی است در این بازدیدکه مدیران و کارشناسان حوزه های درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه حضور داشتند، معاونین ضمن بازدید از بخشهای دیالیز، اورژانس، درمانگاهها، اتاق های عمل، بلوک زنان و زایمان، بخشهای بستری ویژه (سی سی یو و آی سی یو )، بخشهای داخلی و جراحی و همچنین بخشهای در حال احداث تصویر بردار ، سی ا س آر و... در نشستی با رئیس، مدیران و مسئولین بیمارستان به بحث و بررسی امکانات، توانمندیها و همچنین نواقص موجود پرداختند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 54559
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست