×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/03/18 - 10:00
  • بازدید : 530
  • تعداد بازدید : 56
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

خدمت رسانی کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) + تصویر

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سی امین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با برپایی درمانگاه صحرایی به زائران و بیماران خدمات درمانی ارائه کرد

خدمت رسانی کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) +  تصویر

روابط عمومی معاونت درمان: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سی امین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با برپایی درمانگاه صحرایی به زائران و بیماران خدمات درمانی ارائه کرد.

 

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با استقرار متخصصان طب اورژانس، داخلی، جراحی و پزشک عمومی و کادر درمانی و بهداشتی شامل پرستاری، مامایی، کارشناسان بهداشت محیط و مبارزه با بیماری ها و ... برپایی دو درمانگاه، پایگاه اورژانس و درمانگاه شهر سالم و اعزام 4 دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به همراه 8 نفر تکنسین فوریت های پزشکی در مرقد امام خمینی (ره) و هماهنگی با مراکز درمانی تابعه اقدام به پذیرش بیماران و زائران آن امام بزرگوار کردند.

 

گفتنی است مراسم ملی و تاریخی سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی همچون سنوات قبل با حضور شکوهمند مردم عزیز ایران اسلامی، میهمانان خارجی، شخصیت های سیاسی، لشکری و کشوری، خانواده معزز شهدا و اعضای بیت شریف امام راحل (ره)۱۴خردادماه از ساعت 14 در مرقد شریف آن امام راحل برگزار شد.

 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 79034
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست