×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/11/15 - 10:37
  • بازدید : 1066
  • تعداد بازدید : 41
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون درمان دانشگاه در نخستین جشنواره بیمارستان بهره ور:

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باید الگویی مناسب در عرصه بهداشت و درمان کشور باشد

دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در نخستین جشنواره بیمارستان بهره ور، راه اندازی سامانه مدیریت بیمارستانی را یک تصمیم و اقدام مهم وسازنده توصیف کرد و از زحمات کسانی که در تحقق این تصمیم مهم تلاش شبانه روزی داشتند، تقدیر و تشکر کرد

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باید الگویی مناسب در عرصه بهداشت و درمان کشور باشد

دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در نخستین جشنواره بیمارستان بهره ور که در روز دوشنبه 14 بهمن ماه برگزار شد، راه اندازی سامانه مدیریت بیمارستانی را یک تصمیم و اقدام مهم وسازنده توصیف کرد و از زحمات کسانی که در تحقق این تصمیم مهم تلاش شبانه روزی داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

 

وی تلاش مجدانه رئیس دانشگاه در ارتقاء این سامانه را ارزنده دانست و اظهار داشت: اگر امروز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به جایگاهی ارزنده دست یافته است، نتیجه باورهای افرادی است که در کنار گروه تحت سرپرستی خود، برای رسیدن به جایگاه بالاتر دانشگاه و نهادینه کردن تفکرهای آینده ساز تلاش کرده اند.

 

دکتر میرهاشمی با اشاره به تلاش دو ساله کمیته بهره وری در راه اندازی سامانه مدیریت بیمارستانی دانشگاه، از روسا، مدیران، کارکنان و کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی و پزشکی، خواست تا چون گذشته در ارتقا و نهادینه سازی برنامه ها و محورهای توسعه دانشگاه گام بردارند.

 

معاون درمان دانشگاه یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی مسیر بالندگی خود را برای رسیدن به الگویی مناسب در عرصه بهداشت و درمان کشور را طی خواهد کرد.

 

وی در خاتمه از فعال شدن تبادل الکترونیک اسناد پزشکی در این سامانه خبر داد. و از تلاش رئیس دانشگاه و معاون توسعه برای راه اندازی این امکان که میتواند اتفاق بسیار مهمی باشد، تشکر و قدردانی کرد.

 

شایان ذکر است در این جشنواره ضمن رونمایی از سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی دانشگاه، نشان زرین نخستین جشنواره بیمارستان بهره ور به مرکز آموزشی، پزشکی و درمانی اختر و بیمارستان شهدای پاکدشت، نشان سیمین جشنواره به مرکز آموزشی، پزشکی و درمانی لقمان حکیم و بیمارستان شهید مفتح ورامین اعطا شد.

 

همچنین در ادامه از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مفید در حوزه مدیریت بهره‌ور کاهش هزینه های دارو و لوازم پرونده های بیماران بستری، از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین (ع) در حوزه ارزیابی سیستماتیک و بهره‌ور رفتار حرفه‌ای دستیاران بالینی، از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی آیت الله طالقانی در حوزه مدیریت بهره‌ور درمانگاه و اتاق عمل، از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی طرفه در حوزه تعامل بهره‌ور با بیماران و رعایت حقوق گیرندگان خدمت و از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مسیح دانشوری در حوزه تعامل بهره‌ور با خیرین سلامت به عنوان پنج تجربه برتر نخستین جشنواره بیمارستان بهره‌ور تقدیر شد.

 

در خاتمه مراسم از کلیه تیم فعال در کمیته بهره وری دانشگاه که در حوزه های ستادی و اجرایی برای راه اندازی سامانه و ارتقای بهره وری خدمات دانشگاه بعنوان یک اولویت و سیاست مهم تلاش کرده اند، تشکر و قدردانی شد. که از تیم بهره وری معاونت درمان نیز با اهداء لوح تقدیر شد.  

 

نمایشگاهی از اقدامات و تجربیات مراکز آموزشی پزشکی و درمانی و بیمارستان های تابعه دانشگاه در حاشیه این جشنواره برگزار شد، که معاون درمان دانشگاه با حضور در غرفه ها از زحمات پرسنل تشکر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است نخستین جشنواره بیمارستان بهره ور با حضور با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزرات بهداشت، دکتر علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از مسئولان نظام سلامت در تالار امام خمینی (ره) دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 88340
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست