×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/12/23 - 09:50
  • بازدید : 59
  • تعداد بازدید : 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

در نشستی از کارشناسان تغذیه بیمارستان ها در روز جهانی رژیم درمانگر تقدیر شد

به مناسبت روز جهانی رژیم درمانگر، در نشستی از زحمات کارشناسان تغذیه بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه قدردانی شد

در نشستی از کارشناسان تغذیه بیمارستان ها در روز جهانی رژیم درمانگر تقدیر شد

به مناسبت روز جهانی رژیم درمانگر، در نشستی از زحمات کارشناسان تغذیه بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قدردانی شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نشست مذکور به همت واحد تغذیه بالینی معاونت درمان دانشگاه و با حضور کارشناسان تغذیه بیمارستان ها و جمعی از پزشکان و پرستاران شاغل در معاونت درمان بصورت وبینار در روز سه شنبه 19 اسفندماه برگزار شد.

 

فاطمه اورعی کارشناس مسئول تغذیه بالینی معاونت درمان در ابتدا به ارائه گزارشی پیرامون عملکرد واحد تغذیه در سال 99 پرداخت. و سپس یاسمن آلتون تاش کارشناس مسئول تغذیه بیمارستان امام حسین (ع)درخصوص فعالیت ها و پیشرفت های بیمارستان در سال های اخیر و اقدامات لازم در مواجهه با بحران بیماری کووید 19 به بیان مطالبی پرداخت.

 

دکتر منصور رضائی کارشناس مسئول تغذیه بیمارستان مسیح دانشوری نیز در ادامه با بیان مطالبی بر اهمیت نقش کارشناسان تغذیه در بهبود بیمار، بر تغذیه سالم و نقش رژیم درمانگران در درمان بیماری کووید 19 تاکید کرد.

 

در خاتمه دکتر مرضیه نوربخش ضمن قدردانی از زحمات کارشناسان تغذیه در دوران اپیدمی بیماری کووید 19، با اهدا لوحی از یاسمن آلتون تاش و دکتر منصور رضائی بعنوان کارشناسان مسئول نمونه دانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 102811
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست