×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/08/09 - 16:57
  • بازدید : 216
  • تعداد بازدید : 211
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دوره آموزشی سقط از دیدگاه قضایی و پیامدهای قانونی آن برگزار شد

دوره آموزشی سقط از دیدگاه قضایی و پیامدهای قانونی آن در راستای اهمیت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و پیشگیری از سقط و ارتقاء افزایش آگاهی پرسنل مراکز درمانی تابعه، توسط معاونت درمان برگزار شد

سقط از دیدگاه قضایی و پیامدهای قانونی آن

دوره آموزشی سقط از دیدگاه قضایی و پیامدهای قانونی آن در راستای اهمیت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و پیشگیری از سقط و ارتقاء افزایش آگاهی پرسنل مراکز درمانی تابعه، توسط معاونت درمان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این دوره آموزشی با هدف ارتقا سطح دانش، نگرش و مهارت فراگیران در زمینه پیشگیری از سقط‌ های غیر قانونی و تبعات قانونی آن در روز شنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۲ در بیمارستان امام حسین تشکیل شد.

 

در این دوره ۱۰۰ نفر از ۵۴ مرکز تحت پوشش دانشگاه شهید بهشتی شامل گروه‌ های هدف شامل ماما، پرستار، متخصص زنان و زایمان شرکت کردند.

 

دوره مذکور توسط دکتر امینی (متخصص پزشکی قانونی) و دکتر رجبی راد (بازپرس محترم  قضایی دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم پزشکی) دانشگاه برگزار و مباحث مباشرت در سقط و پیامدهای قانونی آن از دیدگاه قضایی مطرح شد.

 

در خاتمه دوره   استادان به سوالات مطرح شده توسط شرکت کنندگان پاسخ دادند.

 

لازم به ذکر است با توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سقط جنین ممنوع بوده و از جرائم دارای جنبه عمومی می‌ باشد.

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • کد خبر : 134025
کلید واژه

تصویر

دوره آموزشی سقط از دیدگاه قضایی و پیامدهای قانونی آن دوره آموزشی سقط از دیدگاه قضایی و پیامدهای قانونی آن سقط از دیدگاه قضایی و پیامدهای قانونی آن

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست