×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/07/22 - 13:56
  • بازدید : 175
  • تعداد بازدید : 171
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ویژه مددکاران بیمارستان ها برگزار شد :

دوره آموزش راهنمای خودمراقبتی در سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد

اداره مددکاری اجتماعی معاونت درمان دوره آموزشی راهنمای خودمراقبتی در سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد را برای مددکاران اجتماعی مراکز دانشگاهی و غیر دانشگاهی برگزار کرد

دوره آموزش راهنمای خودمراقبتی در سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد

اداره مددکاری اجتماعی معاونت درمان دوره آموزشی راهنمای خودمراقبتی در سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد را برای مددکاران اجتماعی مراکز دانشگاهی و غیر دانشگاهی برگزار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شهره سادات میرباقری سرپرست اداره مددکاری اجتماعی پیگیری روزانه به آسیب‌های اجتماعی متعدد از جمله خشونت‌های خانگی، افراد اقدام کننده به خودکشی، بیماران خاص و صعب العلاج، بیماران دارای اختلالات روانی، بیماران رها شده و بیخانمان، کودکان و مادران متاثر از مواد مخدر و… را از جمله شرح وظایف مددکاران بیمارستان‌ها برشمرد.

 

وی با اشاره به سختی کار مددکاران اجتماعی و فرسایش شغلی این حوزه کاری، آموزش چگونگی خود مراقبتی و افزایش تاب آوری در مواجهه با مشکلات اجتماعی و آسیب دیدکان اجتماعی را دلیل برگزاری این دوره عنوان کرد.

 

گفتنی است دکتر محمد رضا مقدسی مدیر عامل خانه تاب آوری ایران بعنوان مدرس پیرامون سرفصل‌های آموزشی، مطالبی را بیان کردند.

 

دوره آموزش راهنمای خودمراقبتی در سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد در روز سه شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی آیت اله طالقانی برگزار شد.

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • کد خبر : 133173
کلید واژه

تصویر

دوره آموزش راهنمای خودمراقبتی در سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست