×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/09/20 - 09:08
  • بازدید : 130
  • تعداد بازدید : 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان در نشست شورای مدیران تاکید کرد:

راه اندازی بیمارستان جدید شهدای تجریش یک اولویت در حوزه درمان است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در هشتمین نشست شورای مدیران بر جدیت حوزه درمان در راه اندازی بیمارستان جدید شهدای تجریش تاکید کرد

راه اندازی بیمارستان جدید شهدای تجریش یک اولویت در حوزه درمان است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در هشتمین نشست شورای مدیران بر جدیت حوزه درمان در راه اندازی بیمارستان جدید شهدای تجریش تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه پس از گزارش ارزیابی مدیران از وضعیت ساختمان بیمارستان و اقدامات لازم برای راه اندازی بیمارستان، پیگیری جدی و تلاش برای راه اندازی را یکی از اولویت های کاری ایشان عنوان کرد.

 

معاون درمان دانشگاه پس از ارائه گزارش اقدامات مدیریت بحران، با اشاره به نزدیک شدن به فصل زمستان و بروز بلایای طبیعی، حوادث و اتفاقات غیرقابل پیش بینی و همچنین راه اندازی و توسعه خدمات درمانی مراکز درمانی شهرستان های تابعه، بر ارائه یک برنامه عملیاتی برای تامین نیروی تخصصی در شرایط بحران، تاکید کرد.

 

در این نشست که مدیران حوزه درمان دانشگاه حضور داشتند، وضعیت بیمارستان جدید شهدای تجریش، گزارش بازدیدهای سرزده از بیمارستان های دانشگاهی، وضعیت خدمت رسانی در مراکز درمانی، بهبود ارائه خدمات به مراجعین و ارباب رجوع، تامین نیروی تخصصی مراکز درمانی، تدوین برنامه عملیاتی درمان و کاهش مراجعات به معاونت درمان، از مهمترین موارد مورد بحث در این نشست بود.

 

گفتنی است هشتمین شورای مدیران با حضور معاون درمان، معاون فنی و مدیران مجموعه حوزه معاونت درمان دانشگاه در روز شنبه 19 آبان ماه در این معاونت برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 123753
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست