×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/12/19 - 16:20
  • بازدید : 130
  • تعداد بازدید : 126
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در نشست معاونین درمان بیمارستان های دانشگاهی تابعه:

رسیدن به اهداف برنامه های حوزه درمان در گرو تعامل بیشتر است

معاون فنی حوزه درمان در نشست معاونین درمان بیمارستان های دانشگاهی تابعه تحقق اهداف حوزه درمان را در گرو تعامل بیشتر دانست

دکتر محمداسماعیل فضل هاشمی معاون فنی حوزه درمان دانشگاه در نشستی با حضور معاونین درمان بیمارستان ها ضمن قددرانی از زحمات و تلاش های ایشان، از معاونین درمان بیمارستان ها بعنوان نماینده و جانشین حوزه ستادی درمان در بیمارستان ها یاد کرد

نشست معاونین درمان بیمارستان های دانشگاهی تابعه

معاون فنی حوزه درمان در نشست معاونین درمان بیمارستان‌های دانشگاهی تابعه تحقق اهداف حوزه درمان را در گرو تعامل بیشتر درون سازمان دانست.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محمداسماعیل فضل هاشمی معاون فنی حوزه درمان دانشگاه در نشستی با حضور معاونین درمان بیمارستان‌ها ضمن قددرانی از زحمات و تلاش‌های ایشان، از معاونین درمان بیمارستان‌ها بعنوان نماینده و جانشین حوزه ستادی درمان در بیمارستان‌ها یاد کرد.

 

معاون فنی حوزه درمان با اشاره به اقدامات و تلاش‌های حوزه معاونت درمان در سال جاری، مساله پیشگیری از کنترل عفونت را یکی از برنامه‌های اساسی برای سال آینده عنوان کرد.

 

وی افزود: کنترل عفونت یکی از موضوعات اساسی در ایمنی بیمار است، که نقش مهمی در نتیجه مطلوب فرایند درمان و افزایش ضریب سلامت بیماران دارد. و باید از سوی معانین درمان بیمارستان‌ها با جدیت مورد نظارت و بررسی قرار بگیرد.

 

دکتر فضل هاشمی، برنامه ریزی برای استفاده مناسب از تجهیزات گران قیمت، پرهزینه، مستهلک و از کار افتاده را یکی دیگر از اهداف مهم در سال آینده عنوان کرد و اظهار داشت: معاونین درمان می‌بایست با آگاهی از وضعیت تجهیزات بیمارستان‌ها و همراهی با معاونت درمان در تحقق این مهم تلاش کنند.

 

معاون فنی درمان با اشاره به نزدیکی روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ و آغاز سفرهای نوروزی و افزایش حوادث احتمالی، بر حضور پزشکان و پیراپزشکان، برنامه‌های کشیک بیمارستانی، وضعیت تجهیزات مورد نیاز بخش‌های ویژه، تایمن داروی مورد نیاز بخش‌ها و نحوه ارائه خدمت در ایام نوروز نظارت و آگاهی کامل داشته باشند.

 

وی در خاتمه ضمن تاکید بر فعالیت بخش‌های ویژه در ایام نوروز، با اشاره به دید و بازدید و افزایش رفت و آمدها و متعاقب آن احتمال افزایش شیوع بیماری کرونا، آماده بودن بیمارستان‌ها برای هر شرایطی را یک ضرورت دانست.

 

در ادامه مدیران حوزه ستادی معاونت درمان نیز پیرامون وضعیت بازدیدهای نوروزی، آگاهی کامل وضعیت بیمارستان به مسئولین کشیک بیمارستانی، توزیع مناسب کادر درمانی و پرستاری در برنامه‌های نوبت کاری بازدید، آمادگی برای بروز شرایط کرونا، نکات استاندارد آزمایشگاهی با بیان مطالبی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

در خاتمه این نشست پس از بیان نظرات مدعوین جلسه، معاون فنی حوزه درمان با اهداء هدیه و لوح یادبود از سوی معاون درمان دانشگاه، از زحمات ایشان تشکر و قدرانی کرد.

  • گروه خبری : بیمارستان های دانشگاهی
  • کد خبر : 124515
کلید واژه

تصویر

نشست معاونین درمان بیمارستان های دانشگاهی تابعه نشست معاونین درمان بیمارستان های دانشگاهی تابعه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست