×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/04/03 - 12:46
  • بازدید : 1461
  • تعداد بازدید : 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

روسا، مدیران و مترون های بیمارستان های خصوصی و دولتی میهمان سفره افطار معاونت درمان/بیمارستان های خصوصی و دولتی دوشادوش یکدیگر و با تمام ظرفیت خود در حال خدمت رسانی به مردم هستند

روسا، مدیران و مترون های بیمارستان های خصوصی و تحت پوشش دانشگاه مراکز تابعه دانشگاه، شامگاه چهارشنبه 2 تیرماه افطار را با مدیران معاونت درمان صرف کردند.

روسا، مدیران و مترون های بیمارستان های خصوصی و دولتی میهمان سفره افطار معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: روسا، مدیران و مترون های بیمارستان های خصوصی و تحت پوشش دانشگاه مراکز تابعه دانشگاه، شامگاه  چهارشنبه 2 تیرماه افطار را با مدیران معاونت درمان صرف کردند.

 

در این مراسم که در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار شد، دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه به همراه دکتر معززی مشاور اجرایی معاونت درمان و مدیران ستادی این معاونت میزبان دکتر عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه، دکتر قاسمی برومند مدیر اداره حراست دانشگاه، رمضانی سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه، جمعی از روسا، مدیران عامل، مدیران و مترون های بیمارستان های خصوصی و مراکز پزشکی آموزشی و درمانی و شبکه های بهداشتی تابعه دانشگاه بودند.

 

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه ضمن خیر مقدم و قبولی طاعات از خدمات و تلاشهای ارزنده مجموعه دانشگاه که مسئولیت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی را در محدوده گسترده دانشگاه با جمعیتی بیش از 5 میلیون نفر دارند تشکر و قدردانی کرد.

 

معاون درمان دانشگاه با اشاره به وظیفه معاونت درمان بعنوان یک واحد ستادی و نظارتی بر لزوم رعایت ایمنی بیمار در بیمارستان ها تاکید کرد.

 

وی با تاکید بر رعایت اصول ایمنی بیمار در بیمارستان ها افزود: با توجه به این مهم که در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خدمات درمانی وسیعی در حال ارائه به هموطنان است، توجه هرچه بیشتر به مساله ایمنی بیمار می تواند از کوچکترین خطاهای پزشکی و ایجاد تبعات اجتماعی نامناسب جلوگیری کند.

 

دکتر رحمانی خاطر نشان کرد: بیمارستان های خصوصی و دولتی دوشادوش یکدیگر و با تمام ظرفیت خود در حال خدمت رسانی به مردم و رشد و ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 33333
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست