×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/11/30 - 14:55
  • بازدید : 799
  • تعداد بازدید : 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

سومین کمیته مرگ کودکان 59-1 ماهه دانشگاه در معاونت درمان تشکیل شد

سومین کمیته مرگ و میر کودکان 59-1 ماهه در راستای اجرای نظام کشوری مراقبت مرگ و میر کودکان در معاونت درمان تشکیل شد.

سومین  کمیته مرگ کودکان 59-1 ماهه دانشگاه در معاونت درمان تشکیل شد

روابط عمومی معاونت درمان: سومین کمیته مرگ و میر کودکان 59-1 ماهه در راستای اجرای نظام کشوری مراقبت مرگ و میر کودکان در روز دوشنبه  29  بهمن‌ماه در معاونت درمان تشکیل شد.

 

کمیته مذکور به همت مدیریت پرستاری دانشگاه و با حضور دکتر هاشمی معاون فنی، دکتر رضایی مشاور معاون درمان، برخی از مدیریتهای حوزه معاونت درمان و اعضای منتخب کمیته مرگ کودکان برگزار شد.

 

خانم دکتر عظیمی مدیریت پرستاری دانشگاه در ابتدا با مطرح کردن مصوبه‌های دو کمیته قبل مرگ و میر اطفال، اثر بخشی آن در مراکز تحت پوشش دانشگاه را رضایت بخش عنوان کرد.

 

سپس سه مورد مرگ اطفال مطرح شد و حاضران به بحث و بررسی پیرامون راهکارهای ارتقاء فرایندهای ارائه خدمات به کودکان و  پیشگیری از موارد مرگ‌های مشابه کودکان در مراکز پرداختتند.

 

در خاتمه پس از بحث و بررسی، ضرورت حضور سوپروایزر مقیم در اورژانس مراکز بزرگ، تدوین دستورالعمل و ابلاغ فرآیند ترخیص کودکان بدحال با میل شخصی والدین، تدوین دستورالعملو ابلاغ فرآیند احیاء اطفال در اوژانس مراکز و ضرورت ثبت صحیح و کامل اقدامات انجام شده برای بیمار توسط پزشکان و پرستاران در دستور کار بیمارستان ها قرار گرفت.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 74558
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست