×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/03/28 - 11:56
  • بازدید : 2213
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

شورای درمان با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه در معاونت درمان برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: شورای درمان معاونت درمان با حضور دکتر پیوندی ریاست دانشگاه در روز سه شنبه مورخ 27/3/93 در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.

شورای درمان با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه در معاونت درمان برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: شورای درمان معاونت درمان با حضور دکتر پیوندی ریاست دانشگاه در روز سه شنبه مورخ 27/3/93 در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.

در این جلسه که دکتر یاوری معاون درمان، دکتر ایزدی معاون توسعه، دکتر صدوقی معاون آموزشی، روسای مراکز پزشکی آموزشی درمانی و بیمارستان های تحت پوشش، مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تابعه دانشگاه و مدیران ستادی طرح تحول نظام سلامت در حوزه معاونت درمان نیز حضور داشتند، پیرامون برنامه طرح تحول نظام سلامت و چگونگی روند اجرایی آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

در ابتدا دکتر پیوندی از فعالیت روسا، مدیران و پرسنل بیمارستان ها و شبکه های بهداشت و درمان تابعه، معاونین ستادی و کلیه عوامل اجرایی طرح که کمک می کنند تا این طرح با همه مشکلاتش به نحو صحیح اجرا گردد تشکر و قدردانی نمودند؛ همچنین ایشان با تاکید بر اولویت قرار دادن اجرای صحیح طرح تحول نظام سلامت در مراکز گفت: ما باید به سمتی حرکت کنیم که بیمارستان ها و مراکز درمانی بعنوان یک مرکز مستقل از نظر مالی و مدیریتی قرار گیرند و مشکلات خود را با راهکارهای مدیریتی درون سازمانی برطرف نمایند.

 

ایشان در ادامه افزودند: یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح تحول نظام سلامت آن است که به بیماران مراجعه کننده بهترین خدمت را ارائه نماییم. ما باید سعی کنیم با تلاش و مدیریت صحیح و ایجاد یک فضای رقابتی سالم موجبات ارتقاء درمان کشور را فراهم آوریم.

 

در این جلسه دکتر یاوری معاون درمان نیز با تاکید بر اهمیت اطلاعات و نقش آن در ارزیابی هر چه بهتر روند اجرای طرح گفت: زمانی می توانیم عملکرد خود را در معرض مقایسه قرار دهیم و از همه مهمتر در تامین منابع مالی خود موفق باشیم که برای ثبت و ارسال اطلاعات به اندازه اجرای طرح اهمیت قائل باشیم.

 

ایشان ضمن تاکید بر اطلاع رسانی دقیق و تبلیغات موثر از فعالیت های صورت گرفته در مراکز آموزشی و درمانی، توجه به آنرا از اولویت های کاری روسا و مدیران خواندند؛ همچنین ایشان در پایان بحث های خود ضمن مثبت ارزیابی کردن نظارت های متقاطع روسای مراکز، به نکات مثبت و منفی مراکز اشاره و رهنمودهایی ارائه نمودند.

 

در این جلسه روسای مراکز و مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تابعه ضمن ارائه گزارش درخصوص نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت، مشکلات و ایرادات موجود در زمینه اجرای طرح از قبیل مشکلات HISمراکز، خدمات بدون تعرفه، مشکلات مراکز تابعه با سازمان های بیمه گر، احداث کلینیک های ویژه و برنامه مقیمی مراکز را طرح نمودند.     

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 11211
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست