×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/09/12 - 12:43
  • بازدید : 1369
  • تعداد بازدید : 609
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی :

شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چه وظایفی برعهده دارد؟

شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مستقر در معاونت درمان با حضور بیش از 9 پزشک متخصص در رشته های مختلف در مورد استراحت پزشکی و ازکارافتادگی کارکنان دولت بررسی و اظهار نظر می کند

شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  چه وظایفی برعهده دارد؟

شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مستقر در معاونت درمان با حضور بیش از 9 پزشک متخصص در رشته های مختلف در مورد استراحت پزشکی و ازکارافتادگی کارکنان دولت بررسی و اظهار نظر می کند.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، شورای پزشکی دانشگاه با حضور اکثریت اعضا در روز های یکشنبه برگزار می شود. و پروند های جمع آوری شده در طول یک هفته کاری به واحد شورای پزشکی این معاونت بعد از تنظیم و تکمیل پرونده، در جلسه شورا مطرح و پاسخ نهایی برای مجموعه درخواست کننده ارسال می شود.

 

 اعضا شورای پزشکی دانشگاه پرونده های 43 ارگان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و 72  ارگان، نهاد و سازمان خارج از مجموعه دانشگاه را بررسی می کنند.

 

متخصصین فعال و عضو شورای پزشکی دانشگاه هم اکنون از رشته های پزشکی قانونی، جراحی عمومی، داخلی، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، نورولوژی، زنان و زایمان، اعصاب و روان و مراقبت های ویژه هستند.

 

شورای پزشکی در سال 96 تعداد 2511، در سال 97 تعداد 2780 و در 6 ماهه اول سال 98 تعداد 797 پرونده پزشکی را بررسی کردند. که در 6 ماهه اول سال جاری زنان، ارتوپدی و داخلی به ترتیب بیشترین مراجعه کنندگان به این شورا داشته اند.

 

گفتنی است این شورا در روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت 12 لغایت 15 برگزار می شود. و اعظم رساله بعنوان دبیر شورا و رضا مولانیا کارشناس این واحد مسئولیت امور اداری را بر عهده دارند. شماره تلفن مستقیم 66761159 پاسخگوی مراجعین به این واحد است.

 

شایان ذکر است شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از سال 1379 تاکنون در معاونت درمان بصورت هفتگی تشکیل می شود. و درخصوص پرونده های ارسالی از مراکز و سازمان های دیگر اظهار نظر می کند.

 

در خاتمه روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه ضمن آرزوی موفقیت و تندرستی، از زحمات و تلاش های اعضا شورای پزشکی و کارکنان این واحد تشکر و قددرانی می کند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 85845
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست