×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/12/25 - 15:02
  • بازدید : 1399
  • تعداد بازدید : 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

عیادت معاون درمان دانشگاه از حادثه دیدگان چهارشنبه سوری آخر سال/ کاهش 34 درصدی آمار مصدومین نسبت به سال گذشته

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه صبح روز چهارشنبه 25 اسفندماه از مصدومان حادثه چهارشنبه پایانی سال که در بیمارستان 15 خرداد بستری بودند عیادت و دلجویی کرد

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه صبح روز چهارشنبه 25اسفندماه از مصدومان حادثه چهارشنبه پایانی سال که در بیمارستان 15 خرداد بستری بودند عیادت و دلجویی کرد.

 

دکتر رحمانی ضمن اظهار تاسف و همدردی با مصدومان این حادثه گفت:  هرساله در مراسم چهارشنبه سوری تعداد زیادی از افراد به دلیل آسیب های جبران ناپذیری همچون سوختگی، قطع عضو و معلولیت های جسمی روانه بیمارستان ها می شوند و متاسفانه آغاز سال جدید را برای خود و خانواده هایشان تلخ می کنند؛ که امسال با یاد بزرگمردان آتش نشان شاهد کاهش تلفات جدی بودیم.

 

معاون درمان دانشگاه با اعلام کاهش 34 درصدی آمار مصدومین نسبت به سال گذشته گفت: آمار مصدومین سال گذشته تعداد 263 مصدوم بود؛ و در چهارشنبه سوری امسال این تعداد به 173نفر رسید؛ که 38نفر از آنها در مراجعه به بیمارستان های تابعه دانشگاه، در بخش های تخصصی بستری شده اند.

 

دکتر هاشمی رییس مرکز مدیریت و حوادث فوریت های پزشکی دانشگاه نیز در حاشیه این بازدید گفت: از 173 مصدوم مراجعه کننده به بیمارستان های تابعه 128 نفر با استفاده از خدمات سرپایی درمان شدند. و الباقی در اورژانس تحت نظر و در بخش های بیمارستان بستری شدند.

 

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: در حوزه استحفاظی تحت پوشش این دانشگاه خوشبختانه امسال در حوادث چهارشنبه سوری آخر سال آمار فوتی نداشته ایم.

 

در خاتمه دکتر رحمانی از زحمات بی شائبه دکتر حسن پور رییس بیمارستان، دکتر یاوری فوق تخصص جراحی دست که در شب مذکور در بیمارستان حضور داشتند و 18 عمل بر روی بیماران حادثه دیده انجام دادند؛ و همچنین پرسنل زحمتکش این بیمارستان، تشکر و قدردانی کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 44124
کلید واژه

تصویر

کاهش 34 درصدی آمار مصدومین نسبت به سال گذشته
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست