×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/06/26 - 19:12
  • بازدید : 178
  • تعداد بازدید : 177
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز ملی فوریت های پزشکی

قدردانی از مجاهدت های نیروهای اورژانس در خدمت رسانی به زائران اربعین

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در پیامی با تسلیت اربعین حسینی ، ۲۶ شهریور ماه، روز ملی «فوریت‎های پزشکی » را گرامی داشت

قدردانی از مجاهدت های نیروهای اورژانس در خدمت رسانی به زائران اربعین

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در پیامی با تسلیت اربعین حسینی ، ۲۶ شهریور ماه، روز ملی «فوریتهای پزشکی » را گرامی داشت.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر امیر هاشمی، روز ملی فوریت های پزشکی و تقارن این روز با اربعین حسینی را به منزله تجلی عزت و آزادگی مکتب امام حسین(ع) در روحیه و رفتار همکاران مومن و خدوم نظام سلامت به ویژه همکاران فعال در حوزه اورژانس کشور دانست.

 

وی اظهار داشت: 26 شهریور ماه، روز ملی  فوریت های پزشکی است؛ عرصه ای که خدمت در آن  از  دشوارترین، حساس ترین و نفسگیرترین مسئولیت هاست؛ چرا که افزون بر تخصص و تجربه،  روحی بلند و ضمیری وارسته و  پاکباز  می‌خواهد تا در خطیرترین لحظات،‌ شایسته‌ترین تصمیمات را اتخاذ کند؛ خدمتی خطیر که  وقت و‌جغرافیا نمی‌شناسد و سایه به سایه حادثه و خطر، حضور را معنا می‌بخشد.

 

وی در پایان، با قدردانی از  تلاش خالصانه  همکاران اورژانس ۱۱۵ در خدمت‌رسانی به مردم در متن حوادث و سوانح گوناگون، روز ملی فوریت های پزشکی را تبریک و از خداوند متعال سربلندی، سلامتی و موفقیت روزافزون این همکاران گرانقدر  را در ظل عنایات  امام حسین (ع) خواستار شد.

 

دکتر امیر هاشمی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 120815
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست