×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/11/25 - 14:25
  • بازدید : 53
  • تعداد بازدید : 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار اجتماعی:

مددکاران نقطه مثبتی در تحقق اهداف نظام سلامت هستند

دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) و روز مددکاری اجتماعی، از زحمات همکاران مددکاری اجتماعی در مراکز درمانی قدردانی کرد

مددکاران نقطه مثبتی در تحقق اهداف نظام سلامت هستند

دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) و روز مددکاری اجتماعی، از زحمات همکاران مددکاری اجتماعی در مراکز درمانی قدردانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن پیام تبریک و قدردانی معاون درمان دانشگاه به شرح زیر می باشد:

 

همکاران مددکاری اجتماعی 

با سلام و احترام

 

در صفحه های تاریخ نام و خاطرات انسان هایی که با صداقت و ایثار در راه همنوعان خود از زندگی خویش می گذرند، همیشه ماندگار و درخشان است. سیزدهم رجب مصادف با ولادت بزرگ مردی است که در صفحه های تاریخ همواره نیکوکاری و عدالتش یادگار شرف و مقام والای بشریت و مبین همه مراتب جوانمردی است.

 

میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) علاوه بر آنکه به نام روز پدر شناخته می شود، الگوی مددکارانی است که با حمایت های اجتماعی از بیماران و نیازمندان، نقطه مثبتی در تحقق اهداف نظام سلامت هستند. بویژه در دوران پاندومی کرونا که این عزیزان بعنوان نیروهای متخصص نقش موثری در کاهش عوارض روانی اجتماعی برای بیماران، کادر درمان و خانواده های ایشان در مراکز درمانی داشتند.

 

اینجانب، ضمن گرامیداشت میلاد مولی الموحدین علی (ع)، روز ملی مددکار اجتماعی را به تمامی مددکاران اجتماعی کشور به ویژه مددکاران سخت‌کوش و پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک عرض می نمایم.

 

معاون درمان دانشگاه

دکتر رضا زندی

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 113704
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست