×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/01/08 - 14:55
  • بازدید : 1234
  • تعداد بازدید : 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

مدیر حوزه ریاست دانشگاه از نحوه ارائه خدمات در بیمارستان های طرفه و اشرفی اصفهانی بازدید کرد

دکتر حسن پیری مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه به همراه مدیریت خدمات بیمارستانی حوزه معاونت درمان در هشتمین روز از فروردین ماه با حضور در مراکز درمانی طرفه و اشرفی اصفهانی از نحوه ارائه خدمات به مراجعین بازدید کرد

مدیر حوزه ریاست دانشگاه از نحوه ارائه خدمات در بیمارستان های طرفه و اشرفی اصفهانی بازدید کرد

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر حسن پیری مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه به همراه دکتر نوربخش مدیریت خدمات بیمارستانی حوزه معاونت درمان در هشتمین روز از فروردین ماه با حضور در مراکز درمانی طرفه و اشرفی اصفهانی از نحوه ارائه خدمات به مراجعین بازدید کرد.

 

دکتر پیری با حضور در بخش های تخصصی درمانی چشم در بیمارستان طرفه ضمن عیادت از بیماران، نحوه ارائه خدمات را بررسی و بر حضور متخصصین در ایام تعطیلات تأکید کرد.

 

 

وی همچنین در دیدار با همکاران در بیمارستان طرفه ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی کادر درمان، رضایت مراجعین به خدمات درمانی را از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانست.

 

دکتر پیری همچنین در ادامه یازدیدهای خود وارد بیمارستان اشرفی اصفهانی شد و ضمن عیادت از بیماران بخش دیالیز بر تداوم خدمات به بیماران خاص در ایام تعطیلات تأکید کرد.

 

 

رئیس حوزه ریاست دانشگاه در خاتمه این بازدید روند خدمت رساني به بيماران را مطلوب و شايسته تقدير عنوان كرد و از زحمات تيم إجرائي و پرسنل بیمارستانهای اشرفی اصفهانی و طرفه  قدرداني کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان اشرفی اصفهانی، در تعطیلات نوروزی با بخش های فعال اورژانس، دیالیز، آزمایشگاه  و رادیولوژی در خدمت مردم بوده است، بخش دیالیز تا هشتم فروردین به صورت سه شیفت به ۴۴۳ بیمار خدمات دیالیز را ارائه داده است و تا پایان تعطیلات نوروزی (به استثنای روز ۱۳فروردین) فعال خواهد بود.

 

بخش اورژانس نیز بصورت تمام وقت فعال بوده و تا کنون حدود ۳۰۰نفر در این بخش خدمات درمانی مطلوبی را دریافت کرده اند.

 

 


گفتنی است کارشناسان نظارتی حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در هشتمین روز از بازدیدهای شبانه روزی سرزده، از بیمارستان های امام حسین (ع)، لقمان حکیم و مسیح دانشوری بازدید کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 75889
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست